دیه 600 میلیونی برای حادثه هولناك بزم مستانه : دیه 600 میلیونی برای حادثه هولناك ...



دیه 600 میلیونی برای حادثه هولناك بزم مستانه

راز بزم مستانه چهار جوان كه در آن پسری دوستش را از پشت بام به پائین پرت كرده بود با دستگیری مجرم فراری فاش شد.

به گزارش ایران، بازپرس پرونده براساس نظریه پزشكی قانونی برای این پسر جوان كه دچار زخم بستر، قطع نخاع و عدم كنترل رفتاری شده، 600 میلیون تومان دیه تعیین كرد. 21 دی ماه سال گذشته مردی كه سر و وضع آشفته ای داشت به شعبه 8 بازپرسی دادسرای بعثت مراجعه كرد و گفت: شب گذشته پسرم بهروز در خانه بود كه دوستانش به نام های ابوالفضل و محمدرضا با موتور جلوی خانه مان آمدند و وی را با خود بردند. 

 هنوز ساعتی از رفتن آنان نگذشته بود كه زنگ تلفن خانه به صدا درآمد و آن سوی خط پسر جوانی كه صدایش را نمی شناختم وحشتزده و با صدای لرزان گفت: پسرت از پنجره به بیرون پرتاب شده و حالش وخیم است. در حالی كه دستپاچه شده بودم با همسرم سریع خود را به شهرك بعثت رساندیم وناگهان در كمال ناباوری با پیكر نیمه جان بهروز كه نقش بر زمین بود و خون اطرافش را رنگی كرده بود روبه رو شدیم. آنجا بود كه دنیا برایم تیره و تار شد در این میان پسرم را ماموران اورژانس به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل كردند.

وی افزود: حالاپسرم بهروز در بخش ICU در كما به سر می برد و احتمال مرگ وی وجود دارد. از ابوالفضل و محمدرضا شكایت دارم. بدین ترتیب، با دستور بازپرس غفاری تیمی از ماموران كلانتری 160 خزانه ماموریت یافتند كه ابوالفضل و محمدرضا را دستگیر كنند. ماموران در نخستین گام دریافتند كه شب حادثه ابوالفضل، محمدرضا معروف به گالكسی، فرزاد، محسن و سیف الله به ساختمان سه طبقه ای در شهرك بعثت رفتهاند كه كسی آنجا زندگی نمی كرد و با هم بزم مستانه ای داشته اند.

ابوالفضل دستگیر شد. این پسر جوان در بازجویی ها گفت: شب حادثه من به همراه محمدرضا سراغ بهروز رفتیم و با هم به شهرك بعثت رفتیم. در آنجا من به قهوه خانه رفتم و بهروز و محمدرضا را از موتور پیاده كردم. داخل قهوه خانه بودم كه گوشی ام زنگ خورد و سیف الله به من گفت كه بین بهروز و محمدرضا دعوا درگرفته است و محمدرضا، بهروز را از پشت بام طبقه سوم به پائین هل داده و پا به فرار گذاشته است.

 به دنبال اعترافات این جوان، سایر شركت كنندگان در بزم مستانه احضار و در بازجویی ها گفتند محمدرضا بود كه بهروز را از طبقه سوم به پائین پرت كرده است. تلاش پلیس برای دستگیری محمدرضا آغاز شد و سرانجام با گذشت یك ماه وی نیز به دام افتاد.

محمدرضا وقتی دید كه دستش رو شده است به ناچار لب به اعتراف باز كرد و گفت: آن شب بعد از این كه مشروبات الكلی مصرف كردیم، بهروز یك سیلی به صورت برادرم زد و به پشت بام خانه رفت، از آنجا كه من نیز در حالت عادی نبودم سراغ وی رفتم و بهروز را به پائین هل دادم. وقتی به خود آمدم فهمیدم كه دست به چه جنایتی زده ام و از ترس پا به فرار گذاشتم و حالاخیلی پشیمان هستم.

بنا به این گزارش، با تقاضای بازپرس غفاری متخصصان پزشكی قانونی به معاینه دقیق بهروز دست زدند و با بیان این كه وی دچار زخم بستر، قطع نخاع،عدم كنترل رفتاری، ارش شكستگی و ناتوانی های جنسی شده است دیه این صدمات را 600 میلیون تومان دانستند. این گزارش حاكی است؛ بزودی درخصوص عامل این حادثه كیفرخواست صادر می شود تا وی در دادگاه جزایی عمومی تهران محاكمه شود./ایران

 


ویدیو : دیه 600 میلیونی برای حادثه هولناك بزم مستانه