دیدار ظریف و اشتون در سومین روز مذاکرات وین :   اخبار سیاست خارجی - دیدار ظریف ...



ابعاد ظریف مذاکرات , مراسم رونمایی از کتاب ابعاد ظریف مذاکرات  , کتاب ابعاد ظریف مذاکرات

 

اخبار سیاست خارجی - دیدار ظریف و اشتون در سومین روز مذاکرات وین

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی بعد از ظهر روز جمعه و در سومین روز از مذاکرات وین 4 با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش ایرنا،به نظر می رسد در این دیدار که با حضور معاونین دو طرف برگزار شده و احتمالا آخرین دیدار دو طرف در مذاکرات وین 4 باشد، ظریف و اشتون به جمع بندی مباحث مطرح شده در طول سه روز مذاکرات انجام شده از سوی کارشناسان و هیات های مذاکره کننده ایران و 1+5 بپردازند.

از جنب و جوش خبرنگاران و تصویر برداران رسانه های پوشش دهنده مذاکرات هسته ای وین 4 در مرکز رسانه ای مقر سازمان ملل متحد چنین استنباط می شود که تا ساعتی دیگر و بعد از دیدار وزیرامور خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپایی،ظریف و اشتون در جمع خبرنگاران حضور یافته و به تشریح دستاوردهای چهارمین دور از مذاکرات هسته ای بپردازند.

در این نشست خبری به طور معمول تصمیم ایران و 1+5 برای زمان و مکان برگزاری مرحله بعدی مذاکرات هسته ای اعلام خواهد شد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در ابتدای ورود به وین به منظور انجام چهارمین دور از مذاکرات هسته ای، اعلام کرد که سه دور مذاکره دیگر با دستور کار تدوین متن مشترک توافق جامع تا پایان مهلت تعیین شده در توافق موقت ژنو پیش بینی شده که دو مرحله از مذاکرات در ماه خرداد و مرحله سوم در تیرماه انجام خواهد شد.
اخبار سیاست خارجی - ایرنا

 


ویدیو : دیدار ظریف و اشتون در سومین روز مذاکرات وین