دیجیتالی ترین فرد روی کره زمین +عکس : مرد دیجیتالی معاصر که اکنون ۴۵ سال سن ...


مرد دیجیتالی معاصر که اکنون ۴۵ سال سن دارد در یک زمان ۷۰۰ دستگاه را در کنار خود حمل می کند تا از تمامی حرکات بدن خود آگاه شود. ایمنا: اکنون ۵ سال است که کریس دادهای شخصی خود را گردآوری می کند.

 مرد دیجیتالی معاصر که اکنون ۴۵ سال سن دارد در یک زمان ۷۰۰ دستگاه را در کنار خود حمل می کند تا از تمامی حرکات بدن خود آگاه شود.

در دنیای مدرن امروز پیشرفت تکنولوژی در عرصه های مختلف برای بسیاری از افراد دردسر ساز شده است. این در حالی است که کریس دنسی، مرد دیجیتالی معاصر که اکنون ۴۵ سال سن دارد در یک زمان ۷۰۰ دستگاه را در کنار خود حمل می کند تا از تمامی حرکات بدن خود آگاه شود. وی با استفاده از طیف وسیعی از سنسورها، دستگاه ها و برنامه های کاربردی داده های واقعی را در مورد بدن خود و محیط اطرافش جمع آوری می کند. ابزارهای دیجیتالی که کریس در اختیار دارد شامل ساعت هوشمند،عینک گوگل، دستبند ویژه، نمایشگر ضربان قلب و ... می باشد. کریس اطلاعات مربوط به غذا خوردن، زمان استراحت،وضعیت سلامت، برنامه های سفر و حتی میزان فعالیت سگ خود را نیز ارزیابی می کند. همچنین داده های مربوط به عادت های غذایی و تناسب اندام به کریس کمک کرده است تا بتواند حدود ۴۵ کیلوگرم از وزن خود را کم کند.خانه کریس مجهز به انواع گجت ها از قبیل سیستم های روشنایی هوشمند می باشد و هنگامی که کریس به خواب می رود پوشش تشک های خانه وی اطلاعات مربوط به خوابیدن را جمع آوری می کنند.

اکنون مدت ۵ سال است که کریس داده های شخصی خود را گردآوری می کند و هر هفته ۲ و یا ۳ دستگاه به ابزارهای دیجیتالی وی اضافه می شود.زندگی دیجیتالی کریس نمایانگر این مطلب است که او خودش را بهتر از هر کس دیگری می شناسد. کریس می گوید: "کاری که من انجام داده ام به نوعی هک کردن ذهن و بدن محسوب می شود که بسیار شبیه به هک کردن کامپیوتر و داده ها است.من می دانم چه چیزهایی را باید بخورم،چه بپوشم، چه زمانی بخوابم و یا بیدار شوم. وی در ادامه می گوید: "ذهن و بدن بزرگترین سیستم اطلاع رسانی انسان است و آگاهی از نحوه کارکرد این سیستم ها باعث نفوذ پذیری آنها می شود. "کریس تعداد زیادی از تکنولوژی های پوشیدنی را همراه دارد و خانه اش مجهز به سنسورهای زیادی است.وی اطلاعات مربوط به سگ های خود را توسط سیستم جی پی اس ردیابی می کند. کریس در ادامه می گوید: "من هر روز با افراد زیادی مواجه می شوم که می خواهند روش من را دنبال کنند. اکنون ۲.۵ سال است که مردم با شیوه زندگی من آشنایی دارند، اما هیچ یک از آنها واقعا این کار را انجام نداده است. آنها هنوز ارزش گرداوری اطلاعات را نمی دانند.

گفتنی است که اکنون بسیاری از شرکت ها و موسسات تازه تاسیس برای توسعه محصولات هوشمند خود از کریس دنسی استقبال کرده اند.

گرم ترین نقطه زمین , ترسناک‌ترین نقطه کره زمین , عجیب‌ترین خانه‌های روی زمین عکس

داغ ترین نقطه زمین , داغ ترین نقطه کره زمین در دالول اتیوپی , آیت الله بهجت ثروت مند ترین فرد روی زمین است

پرسود ترین لوازم دیجیتالی , قدیمی ترین نقشه های زمین مسطح , خوش شانس ترین انسانهای روی کره زمین

سفر به گرم‌ترین نقطه روی زمین , بزرگ ترین موجود روی کره زمین درخت , کشور های اسلامی جز بدبخت ترین روی زمین

ترسناک‌ترین نقطه کره زمین کجاست؟ تصاویر , سرد ترین نقاط زمین , مسن ترین جاندار زمین


ویدیو : دیجیتالی ترین فرد روی کره زمین +عکس