دکوراسیون منزل به سبک رمانتیک برای بانوهای با احساس : سبک رمانتیک از دل بر ...


سبک رمانتیک از دل بر می آید و از این رو نیز بر دل می نشیند. این سبک از جمله سبک های دکوراسیون داخلی است که نمی توان آن را دوست نداشت، زیرا حسی گرم و شیرین در آن موج می زند که هر سلیقه ای را مجذوب خود می سازد. وب سایت چیدانه: سبک رمانتیک از دل بر می آید و از این رو نیز بر دل می نشیند. این سبک از جمله سبک های دکوراسیون داخلی است که نمی توان آن را دوست نداشت، زیرا حسی گرم و شیرین در آن موج می زند که هر سلیقه ای را مجذوب خود می سازد.

دکوراسیون منزل به سبک رمانتیک برای بانوهای با احساس

ترفندهای کم هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل , رنگ‌هایی برای دکوراسیون یک اتاق خواب رمانتیک , تکنیک ساده‌ نورپردازی برای دکوراسیون منزل رویایی

سبک رمانتیک چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست، رمانتیک سبکی لطیف و شیرین است. پیشینه ی آن به عصر ویکتوریا بر می گردد، زمانی که تحولی چشم گیر در دکوراسیون داخلی پدید آمد. عناصر جدید و ساده تر جایگزین عناصر قدیمی و سنتی شده و جلوه و احساسی نوین به جای تشریفات پر زرق و برق پیشین، دکوراسیون داخلی را در بر گرفت.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



از بوی بد سرویس بهداشتی خلاص شوید!

چطور برای دکوراسیون منزل رنگ انتخاب کنیم , ایده های خلاقانه برای دکوراسیون منزل , نکاتی برای دکوراسیون منزل

یکی از مواردی که در فضای داخلی خانه می تواند آزار دهنده باشد استشمام بوی نامطبوع فاضلاب است که نشان دهنده نشت گاز سمی سولفید هیدروژن یا گاز فاضلاب به داخل منزل است. این بو می تواند دائمی باشد و یا فقط در زمانهای مختلف در آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و یا هرجای دیگر از ساختمان به مشام برسد و آلودگی محیطی ایجاد نماید. امروز در چیدانه می خواهیم راه کارهایی را برای رفع بوی بد فاضلاب با شما در میان بگذاریم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



انتخاب بهترین مبلمان برای دکوراسیون اتاق کودک شما

راهنمای ترکیب رنگ های پاییزی برای دکوراسیون منزل , رنگ صورتی برای دکوراسیون منزل , چند ترکیب رنگ زیبا برای دکوراسیون منزل

همیشه انتخاب مبلمان مناسب برای اتاق کودک چالشی است که خیلی از ما ممکن است با آن مواجه باشید، رنگ مناسب برای دیوار اتاق خواب، ست کردن رنگ پرده و فرش در اتاق خواب، انتخاب تختخواب مناسب اتاق کودک و ... همه و همه از جمله سوالات متدوال شما در بخش مشاوره و دکوراسیون چیدانه می باشد امروز در چیدانه به بررسی مبلمان اتاق کودک به طور انحصاری می پردازیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...



روشنایی و جذابیت دکوراسیون با چراغ های دکوراتیو

رنگ آبی برای دکوراسیون منزل , ایده هایی برای دکوراسیون منزل , انتخاب رنگ بندی های زیبا برای دکوراسیون منزل

چراغ ها و روشنایی های دکوراتیو در واقع تکمیل کننده روشنایی های عمومی هستند. این نوع از روشنایی ها حتی در حالت خاموش هم می توانند جزیی از لوازم دکوری منزل محسوب شوند. این نوع روشنایی ها دارای انواع و مدل های مختلفی هستند، می توانند خودشان یک عضو مجزا باشند، یا می توانند با مبلمان ها و لوازم منزل ترکیب شوند، خلاصه این که دنیای شان دنیای متفاوت و گسترده ای است که در این مطلب می خواهیم چشمه ای از این دنیای گسترده را به شما نشان دهیم. پس با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


ویدیو : دکوراسیون منزل به سبک رمانتیک برای بانوهای با احساس