دو تصویر از نمایشگاه عکس کتابخانه ملی : به مناسبت سالروز برگزاری مراسم تحلیف ...


به مناسبت سالروز برگزاری مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان، نمایشگاهی از اسناد و عکس‌های مراسم تحلیف و تنفیذ رؤسای سابق جمهوری اسلامی ایران در کتابخانه ملی برپا شد. خبرآنلاین: به مناسبت سالروز برگزاری مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان، نمایشگاهی از اسناد و عکس‌های مراسم تحلیف و تنفیذ رؤسای سابق جمهوری اسلامی ایران در کتابخانه ملی برپا شد.

در این نمایشگاه تعداد 60 قاب فوم برد از سوگندنامه‌های روسای جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های 1358 تا 1392، اسناد امضاء احکام ریاست جمهوری شورای نگهبان و تصاویر اعضاء کابینه و تصاویری از مراسم تنفیذ و تحلیف آنها به نمایش درآمده است.

این نمایشگاه امروز یكشنبه 12 مرداد 1393 در محل محوطه آب‌نمای كتابخانه ملی و توسط سیدرضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و كتابخانه ملی افتتاح شد.

در برگزاری این نمایشگاه، دفتر هماهنگی امور یادمان‌های رؤسای جمهور و معاونت‌های تخصصی سازمان اسناد و كتابخانه ملی مشاركت داشته‌اند.

بازدید از نمایشگاه فوق‌الذكر آزاد است و علاقمندان برای بازدید می‌توانند به آدرس میدان ونك، بزرگراه حقانی، ساختمان كتابخانه ملی مراجعه كنند.

نمایشگاه مطبوعات , کتابخانه ملی , نمایشگاه بین المللی تهران

میز تحریر کتابخانه دار , نمایشگاه تلکام , نمایشگاه تهران


ویدیو : دو تصویر از نمایشگاه عکس کتابخانه ملی