دونالد ترامپ، در «Saturday Night Live» : دانالد ترامپ که به خاطر اظهارنظرهای ...


دانالد ترامپ که به خاطر اظهارنظرهای عجیب و غریبش، تیتر همیشگی این روزهای رسانه‎های آمریکاست، قرار است در برنامه زنده‎ی Saturday Night Live حضور پیدا کند. کافه سینما: دانالد ترامپ که به خاطر اظهارنظرهای عجیب و غریبش، تیتر همیشگی این روزهای رسانه‎های آمریکاست، قرار است در برنامه زنده‎ی Saturday Night Live حضور پیدا کند.

اولین حضور ترامپ در این برنامه به سال 2004 برمی‎گردد. در آن قسمت، ترامپ، در مورد میزان پول در آوردنش شوخی‎هایی را مطرح کرد و حتی با بازیگری که نقش او را در آن زمان بر عهده داشت نیز رو در رو شد.

دونالد ترامپ , دونالد ترامپ جونیور , دختر دونالد ترامپ

ترامپ دومین نامزد ریاست جمهوری در سال 2016 است که به SNL می‎آید. قبل از وی، در اولین قسمت فصل چهل و یکم این برنامه، هیلاری کلینتون در نقش یک متصدی بار حضور پیدا کرد. کیت مک کینون که عهده‎دار بازی در نقش هیلاری کلینتون است نیز در این اپیزود مقابل خود کلینتون بازی کرد.

البته ترامپ با اظهار نظرهای جنجالی و بسیار تند و تیزش مخالفان زیادی دارد و از همان زمان اعلام این خبر هم این اعتراضات وجود داشت. اما با نزدیک شدن به موعد پخش این برنامه اعتراض‌ها به آن نیز به شکل وسیعی گسترده شده است و مخصوصا اظهار نظرهای تندش درباره مهاجران مکزیکی به شدت جماعت هیسپانیک‌ها (شهروندان اسپانایی‌زبان) و لاتین-آمریکایی‌ها که جمعیت موثری را هم در ایالات متحده تشکیل می‌دهند (بیش از ۱۶ درصد مردم ایالات متحده) را عصبانی کرده است و خواستار او شده‌اند. آن‌ها کمپینی با عنوان تبعیض نژاد اصلا بامزه نیست با هشتگ #RacismIsntFunny خواستار عذرخواهی‌اش و لغو حضور او در این برنامه تلویزیونی پرطرفدار شده‌اند که فشار را روز به روز بر گردانندگان این شبکه بیشتر می‌کند.

باید دید که ترامپ تا چقدر حاضر می‎شود مانند کلینتون خودش را به دست شوخی‎های نویسندگان SNL بسپارد. این برنامه هفتم نوامبر پخش می‌شود.


ویدیو : دونالد ترامپ، در «Saturday Night Live»