دوشنبه خونین مصر(تصاویر جدید) : دوشنبه خونین مصرتصاویری از درگیری‌های خونین ...




دوشنبه خونین مصر
تصاویری از درگیری‌های خونین میان ارتش مصر و هواداران مرسی که منجر به کشته شدن 53 نفر شد. 

گالری تصاویر جدید شبنم قلی خانی , تصاویر جدید الناز شاکردوست , تصاویر جدید ترانه علیدوستی

ساعاتی پس از درگیری‌ها در شرق قاهره، یکی از سخنگویان اخوان‌المسلمین با شرکت در یک نشست خبری، ارتش مصر را مسئول مرگ ۵۱ تن از حامیان مرسی دانست.

 

تصاویر هفته مد جدید و اخبار آن , جنگل آمازون، یکی از عجایب هفتگانه جدید جهان تصاویر  , آنا نعمتی تصاویر داغ آنا نعمتی عکس های جدید آناهیتا نعمتی 2016

احمد عارف، از سخنگویان اخوان‌المسلمین با پخش تصاویری گفت که ارتش به معترضان برکناری محمد مرسی تیراندازی کرده است. احمد عارف در واکنش به درگیری‌های صبح دوشنبه گفت: دوران تلخ و تاریک سال‌های پیش دیگر تکرار نخواهد شد. مرسی تنها ناجی انقلاب مصر است و این مردم حامی آن انقلاب هستند. آنها برای نجات مصر اینجا هستند، برای رهایی از این بازداشت‌ها، برای آزادی بیان، برای دوری از درگیری و سرکوب و برای جلوگیری از کشتار مردم بی‌گناه.

 

اخبار و مطالب جالب جدید دوشنبه 26 مهر 95 , تصاویر جدید پوریا پور سرخ , تصاویر جدید بهاره کیان افشار


اخوان المسلمین مصر اعلام کرد، شمار قربانیان حمله نیروهای امنیتی مصر به تظاهرکنندگان هوادار رئیس‌جمهوری مخلوع به 53 کشته رسیده است که پنج کودک نیز در میان کشته شدگان به چشم می‌خورند.

 

تصاویر جدید محرم , جدید ترین تصاویر الهام کردا , تصاویر جدید میراندا کر روی مجله elle


جهاد الحداد، سخنگو و مشاور ارشد اخوان‌المسلمین خلع محمد مرسی از قدرت را کودتای نظامی دانست و گفت: با استفاده از ابزار دموکراتیک به نبرد خود علیه کودتا به نمایندگی از مردم ادامه می‌دهیم.

 

تصاویر جدید استادیوم آزادی , گالری تصاویر جدید از همسران بازیگران , تصاویر جدید سیاره مریخ منتشر شد

 

سخنگوی اخوان‌المسلمین در واکنش به کنفرانس خبری مشترک ارتش و پلیس مصر و انتشار ویدئویی که هواداران اخوان‌المسلمین را مسلح نشان می‌داد، گفت: متأسفیم که ارتش در مقابل کشتاری که انجام داده است، حقایق را انکار می‌کند. الحداد گفت: ما در این عرصه سیاسی به دنبال هیچ دستاوردی نیستیم. ما اینجا هستیم زیرا مصر دموکراسی را به عنوان ابزاری برای تغییر انتخاب کرده و کودتای نظامی را نپذیرفته است.

 

 تصاویر رازهایی درباره ملانیا ترامپ بانوی اول جدید آمریکا , رونمایی از 3 محصول جدید کلاشینکف در نمایشگاه مسکو تصاویر , تصاویر هفته مد نیویورک جدید و اخبار آن

 

جهاد الحداد گفت: در زمان حمله و پیش از حمله هیچ شعار و اعتراضی علیه نظامیان انجام نشده بود. معترضان در حال نماز بودند که از دو سو به آنها حمله شد. برخی از نظامیان فریاد می زدند و گریه می کردند، زیرا از آنها خواسته شده بود هم‌میهنان خود را بکشند..../khabaronline.ir


ویدیو : دوشنبه خونین مصر(تصاویر جدید)