دوربین دیجیتال TX200V سونی ضد آب و زیبا : سونی در طراحی محصول جدید اش سعی کرده ...


سونی در طراحی محصول جدید اش سعی کرده که آن را شبیه‌ آیفون بسازد و شاید سونی با این طراحی خواسته به ما یادآوری کند که دوربین مشهور آیفون 4S هم در واقع کار این شرکت است.  نارنجی: سونی با دوربین دیجیتال جدیدی وارد بازار دوربین های ببین و بگیر جمع و جور شده است. مدل TX200V یک دوربین ضد آب است که پشت بدنه ای زیبا و شیشه ای پنهان شده که می تواند تا عمق ۵ متر زیر آب برایتان عکاسی کند.

دوربین دیجیتال , خرید دوربین دیجیتال , فروش دوربین دیجیتال

این دوربین دارای نمایشگری از نوع OLED است و کنترل های لمسی بزرگ آن به گونه ای طراحی شده اند که در هر شرایطی به راحتی با آن کار کنید.

سونی در طراحی محصول جدید اش سعی کرده که آن را شبیه‌ آیفون بسازد و شاید سونی با این طراحی خواسته به ما یادآوری کند که دوربین مشهور آیفون 4S هم در واقع کار این شرکت است.

دوربین سونی , بهترین دوربین دیجیتال , دوربین عکاسی سونی با قیمت مناسب

در کنار این صحبت ها، دوربین جدید سونی دارای سنسوری 18 مگاپیکسلی با سیستم اتوفوکوس سریع سونی است که در کمتر از 0.1 ثانیه می تواند روی سوژه فوکوس کند و به همراه لنز اپتیکال 5X ارایه شده است.

در وضعیت فیلم برداری هم این دوربین می تواند به صورت 1080p و با سرعت 60 فریم در ثانیه فیلم برداری کند و در عین حال همزمان با فیلم برداری می تواند عکس های ۱۳ مگاپیسکلی هم بگیرد. ضمن اینکه سنسور جی پی اس هم در آن فراموش نشده است.

دوربین دیجیتال وب کم , آموزش عکاسی با دوربین سونی , فیلم آموزشی آشنایی با دوربین های دیجیتال

این دوربین از دو ماه دیگر در سه رنگ مختلف با قیمتی حدود ۵۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد.


ویدیو : دوربین دیجیتال TX200V سونی ضد آب و زیبا