دوربین بزرگترین دزدان تاریخ بریتانیا را لو داد(+عکس) : سرقت هفته قبل جواهر ...



سرقت هفته قبل جواهر فروشی در لندن بزرگترین سرقت تاریخ بریتانیا لقب گرفته که دزدانش در دوربین چهره نمایی شدند.

به گزارش خبرآنلاین دوربین های مداربسته محله جواهرفروشان شرق لندن که هفته گذشته مورد سرقت قرار گرفت، سارقان صندوق امانات "هاتون گاردن" لندن را نشان می‌دهد.

انتقادهای شدیدی از پلیس بریتانیا شده که نتوانسته مانع از سرقت میلیون‌ها دلار جواهرات از یک شرکت دارنده صندوق امانات در محله جواهر فروشان لندن شود.

در این فیلم ها گروهی از سارقان دیده می شوند در حالی که جلیقه های شبرنگ به تن دارند و ماسک زده اند.

براساس این فیلم ها، سارقان طی چهار روز، دو بار به این محل رفتند.

پلیس اذعان کرده زمانی که در بامداد روز دوم، آژیر خطر به صدا درآمده، به آن بی‌توجهی کرده است.

سرقت از این محله جواهر فروشی لندن هفته گذشته در تعطیلات عید پاک اتفاق افتاد و گفته می شود بزرگ ترین سرقت در تاریخ بریتانیاست.

در فیلم دوربین های مداربسته که به دست روزنامه دیلی میرور افتاده، مردانی در روز آدینه نیک در لباس شبرنگ در محله "هاتون گاردن" لندن دیده می شوند.

 

بزرگترین نقشه ایران در طول تاریخ , بزرگترین نقشه تاریخ ایران , بزرگترین قاچاقچی تاریخ


روزنامه دیلی میرور گفته است این افراد پیش از آن که روز یکشنبه، روز عید پاک، با محتویات ۷۲ گاو صندوق در چرخ و کیسه زباله از ساختمان خارج شوند دو دفعه از این محل دیدن کرده بودند.

ظاهرا پلیس در روز جمعه گذشته ( ۳ آوریل) از وقوع زنگ خطر در "هاتون گاردن" آگاه بوده اما واکنشی نشان نداده است.

پلیس شهر لندن گفته است روز جمعه، ۳ آوریل ساعت ۱۲:۳۰ شب به وقت محلی در یک تماس تلفنی به آنها گفته شده بود که زنگ خطر در این محل به صدا درآمده اما پلیس تصمیم گرفته که نیازی به نشان دادن واکنش در این مورد وجود نداشته است.

حالا ماموران پلیس در حال بررسی این موضوع هستند که چرا به آژیر خطری که در روز جمعه به صدا در آمده، واکنشی نشان داده نشده.

گفته می شود برای ایجاد حفره در دیوار بتونی به ضخامت دو متر، از ابزار سنگین حفاری استفاده شده تا از طریق آن سارقان پس از رخنه به اتاق آسانسور بتوانند داخل اتاق امانات شوند.

کارشناسان می گویند به احتمال زیاد سارقان با ایجاد چند حفره توانسته اند سوراخ بزرگی ایجاد کنند، تا از آن طریق وارد اتاق امانات شوند.

"خانه هاتون" یک مرکز بزرگ خرید و فروش الماس و طلا در بریتانیا است که فروشندگان محلی جواهرات و طلا از آن استفاده می کنند.

ارزش جواهراتی که به سرقت رفته است ۲۰۰ میلیون پوند تخمین زده می شود.

 اخبار  حوادث  -  خبر  آنلاین 


ویدیو : دوربین بزرگترین دزدان تاریخ بریتانیا را لو داد(+عکس)