دنیا برای استقلالی ها به آخر نرسیده است : سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: توپالیدیس ...


سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: توپالیدیس برای شرکت در مراسم خاکسپاری مادرش راهی آلمان شد و به ما گفته‌اند فردا (سه‌شنبه) بر می‌گردد. تسنیم: سعید رمضانی در مورد سفر توپالیدیس به آلمان و اینکه گفته می‌شود او دیگر به ایران باز نخواهد گشت، گفت: توپالیدیس برای شرکت در مراسم خاکسپاری مادرش راهی آلمان شد و طبق آنچه به ما اعلام شده، او  فردا (سه‌شنبه) به ایران باز خواهد گشت.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود توپالیدیس به علت عدم دریافت مطالباتش از راه‌آهن دیگر حاضر به کار کردن در این تیم نیست، یادآور شد: تا آنجا که من مطلع هستم او بخشی از مطالباتش را از باشگاه دریافت کرده و بقیه طلبش را هم بعدا از باشگاه می‌گیرد.

سرپرست تیم راه‌آهن درباره اوضاع نابسامان این تیم در جدول رقابت‌های لیگ برتر، خاطرنشان کرد: حقیقت این است که در بازی‌ها عملکرد خوبی داریم اما نمی‌توانیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم. با این حال هنوز این فرصت را داریم که با پیروزی در دیدار‌های آینده شانس خود را برای بقا در لیگ بالا ببریم.

رمضانی در واکنش به این موضوع که به نظر می‌آید تغییرات در راه‌آهن نتیجه نداد، عنوان کرد: مربی خارجی زمان می‌خواهد تا با شرایط جدید آشنا شود و باید به وی زمان داد. در این هفته‌ها هم ما تا حدی بدشانس بوده‌ایم و حداقل می‌توانستیم یکی دو برد بیاوریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود تغییرات اشتباه در کادرفنی راه‌آهن باعث بوجود آمدن چنین شرایطی در این تیم شده است گفت: در حال حاضر زمان مناسبی برای پرداختن به این موضوع نیست. آنچه مشخص است مشکلات راه‌آهن از ابتدای فصل شروع شد و ما وارث این مشکلات بودیم که همگی دست به دست هم داد تا این تیم الان در اینجای جدول باشد. واقعا جمع کردن تیم سخت بود. ما چوب اشتباهات گذشته و ابتدای فصل را می‌خوریم.

رمضانی در پایان با اشاره به شکست سنگین استقلال در دربی 82 عنوان کرد: شکست در دربی آن هم با 4 گل برای همه استقلالی‌ها دردناک بود اما مجموعه این باشگاه و هواداران بدانند که با این شکست دنیا به آخر نرسیده و این اتفاق برای هر تیمی در دنیا رخ می‌دهد. استقلال تیم بزرگی است و در آینده فرصت دارد تا این شکست را با کسب موفقیت‌های بیشتر جبران کند.


ویدیو : دنیا برای استقلالی ها به آخر نرسیده است