دندان های سوارز در تبلیغ آدیداس! +عکس : آگهی تبلیغاتی جدید آدیداس در ساحل كوپاكابانا ...


آگهی تبلیغاتی جدید آدیداس در ساحل كوپاكابانا در ریو دو ژانیرو در برزیل در روز پنج شنبه مهاجم تیم ملی فوتبال اوروگوئه، لوییس سوارز را با دهانی باز و دندان هایی خشمگین نشان می دهد. ام بی ای نیوز: آگهی تبلیغاتی جدید آدیداس در ساحل كوپاكابانا در ریو دو ژانیرو در برزیل در روز پنج شنبه مهاجم تیم ملی فوتبال اوروگوئه، لوییس سوارز را با دهانی باز و دندان هایی خشمگین نشان می دهد. فیفا در پی اثبات گاز گرفتن شانه بازیکن ایتالیایی در بازی مقابل اروگوئه توسط سوارز در مسابقات جام جهانی این مهاجم اهل اوروگوئه را به مدت چهار ماه از انجام هر گونه فعالیت فوتبالی محروم كرد. این تنبیه او را از ادامه بازی در مسابقات جام جهانی باز می دارد.

جملات موثر تبلیغ دندان پزشکی , تبلیغ خمیر دندان سیگنال در شبکه نسیم , تبلیغ خمیر دندان

جام جهانی برای لوییس سوارز شاید با گاز گرفتن یك بازیكن ایتالیایی به پایان رسیده باشد اما برزیلی ها ظاهرا هنوز از این فوتبالیست با دندان های خشمگین سود می برند.

یك كمپین تبلیغاتی آدیداس با به تصویر كشیدن مهاجم اوروگوئه و البته دندان های ترسناك او، ناخواسته توجه افراد در ساحل كوپاكابانا در ریو را به سوی خود جلب كرده است. اینجا گردشگران مشتاقانه برای عكس گرفتن با سوارز و گاز گرفته شدن توسط او به واسطه یك پوستر بزرگ صف می كشند.

ایمپلنت دندان , لیزر دندان , زیبایی دندان

روز پنج شنبه فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، خبر از تصویب حكمی مبنی بر تعلیق سوارز پس از مرور آثار گاز گرفتگی بر روی شانه مدافع ایتالیایی، جورجیو كیلینی داد. این محرومیت شامل همه فعالیت های بین المللی و حرفه ای او می شود اما جلوی انتقال احتمالی سوارز از لیورپول و فروش به یك باشگاه دیگر را نمی گیرد.

آدیداس اعلام كرده كه در آینده جلوی ساخت اگهی های تبلیغاتی با چهره سوارز را خواهد گرفت اما قرارداد پشتیبانی مالی خود را با این بازیكن ادامه می دهد.

تبلیغ کانال تلگرام , تبلیغ در گوگل , تبلیغ

ایمپلنت دندان شیراز , تبلیغ ایرانی , لمینت دندان

تبلیغ در تلگرام , تبلیغ گوگل , دندان


ویدیو : دندان های سوارز در تبلیغ آدیداس! +عکس