دل بوسکه: قضیه پیکه سیاسی است : سرمربی اسپانیا معتقد است که موضوع پیکه جنبه ...


سرمربی اسپانیا معتقد است که موضوع پیکه جنبه سیاسی دارد. خبرگزاری ایسنا: ویسنته دل‌بوسکه در کنفرانس مطبوعاتی شرایط پیکه را آنالیز کرد و گفت: برای من موضوع کوچکی است و نمی‌خواهم اهمیت بیشتری به آن بدهم. قبلا هم گفتم که دوست ندارم پیکه هو شود. او برای تیم ملی 70 و در تیم‌های پایه بازی 30 بازی انجام داده است. نباید موضوعات را با هم درآمیخت.

وی افزود: پیکه پسری خاص است و از او باید حمایت کرد. اگر از او حمایت نکنیم، فرصت را به مخالفانش داده‌ایم. عمل کردن ارزشمندتر از حرف زدن است. موضوع پیکه بیشتر از اینکه جنگ بین هواداران دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا باشد، جنبه سیاسی دارد.

وی درباره بازی امشب اسپانیا گفت: به تغییرات در تیم فکر کرده‌ام. زمانی برای ریکاوری داشتیم و نمی‌دانم تغییرات چه اندازه خواهد بود ولی همه بازیکنان خوب هستند. باید برای همه بازیکنان تیم ارزش قائل شد و همه باید بازی کنند که مقابل مقدونیه این چنین خواهد بود. تیم حریف را به خوبی می شناسم.

دل‌بوسکه در گفت‌وگو با اوندا سرو، راجع به تغییر محل بازی اسپانیا و انگلستان از برنابئو به آلیکانته اظهار کرد: می‌توان در آلیکانته نیز بازی کرد. با من مشورت کردند اما تصمیم نهایی را هیات اجرایی می‌گیرد. نمی‌دانستم که این بازی در برنابئو برگزار می‌شود.

وی درباره ورود بازیکنان به تیم ملی گفت: هر کسی می‌تواند بازی کند کسانی که در تیم ملی حضور دارند در سطح خوبی هستند.

سرمربی اسپانیا به سخنان خود این‌گونه پایان داد: تا انتهای سال 2016 قرارداد دارم و امیدوارم که پایان مربیگری‌ام باشد.


ویدیو : دل بوسکه: قضیه پیکه سیاسی است