دلیل جالب تغییر زمان پخش یک سریال‌ : دلیل جالب تغییر زمان پخش یک سریال‌ در ...



زمان پخش سریال ماه و پلنگ , زمان پخش سریال همسایه ها , زمان پخش سریال هشت و نیم دقیقه

دلیل جالب تغییر زمان پخش یک سریال‌

در حالی که نخستین قسمت از سریال "خاطرات نیمه تمام" شب گذشته از شبکه شما پخش شد، مدیران این شبکه به دلیل حضور امید زندگانی در انتخابات شورای شهر پخش آن را به زمان دیگری موکول و سریال "منظومه آتش" را جایگزین کردند.

 مهر: در حالی که نخستین قسمت از سریال "خاطرات نیمه تمام" شب گذشته از شبکه شما پخش شد، مدیران این شبکه به دلیل حضور امید زندگانی در انتخابات شورای شهر پخش آن را به زمان دیگری موکول و سریال "منظومه آتش" را جایگزین کردند.

پخش سریال "خاطرات نیمه تمام" شبکه شما که قرار بود به جای مجموعه "گلریزان" از شب گذشته شنبه چهارم خرداد روی آنتن برود، به دلیل حضور برادران امین و امید زندگانی در بین نامزدهای کاندیداتوری شورای شهر تهران، از سوی شبکه شما متوقف و پخش این سریال به زمان پایان انتخابات موکول شد و مجموعه تلویزیونی "منظومه آتش" با توجه به موضوع ملی میهنی آن، بعنوان جایگزین از امشب روی آنتن این شبکه می‌رود.

این مجموعه با نمایش رنج‌ها و تلاش‌های صنعتگران با محوریت درام، بخشی از فعالیت‌های تلاشگران این عرصه با توجه به شرایط اقلیمی مناطق صنعتی- تجاری و سختی‌ها و مصیبت‌های گوناگونی که در راه تولید و گاه اكتشاف فرآورده و محصول صنعتی برای فعالان این عرصه رقم می‌خورد را در معرض قضاوت بیننده تلویزیونی قرار می‌دهد.

"منظومه آتش" یکی از تولیدات و آثار صدا و سیمای مرکز بوشهر و داستان مهندسی جوان است كه در منطقه عسلویه در دو جبهه كار و زندگی شخصی با مشكلاتی دست و پنجه نرم می‌كند. "منظومه آتش" از یك سو، به مسایل خانوادگی می‌پردازد، مثل اختلافات خانوادگی سیاوش و سیامك، دو شخصیتی كه محورهای اصلی روایت‌اند. سیاوش، افزون بر چالش‌هایی كه با نامزدش و پدر او دارد، با برادر خود نیز دچار مشكلاتی است. سیامك هم از این منظر، دچار دست‌انداز‌ و تنگناهایی بوده، به‌گونه‌ای كه همین موقعیت را به صورتی شدیدتر، در ارتباط با برادر خود، همسر سابق و پدر وی دارد.

حسین سیدزاده، تهیه‌كننده این سریال است که برای ساخت آن از نیروهای بومی جنوب استفاده کرده است. به عنوان نمونه موسیقی سریال را ستار اوركی ساخته كه اهوازی است.

اتفاقات "منظومه آتش" در دو جغرافیای جنوب و تهران رخ داده، به این ترتیب که حدود 75 درصد از رخدادهای داستان در بوشهر می‌گذرد و 25 درصد در تهران بوده است.

در این سریال حدود 205 بازیگر سینما و تلویزیون از جمله ثریا قاسمی، حسن جوهرچی، مهدی امینی‌خواه، آرام جعفری، نسرین غلامی، شهنام شهابی، اسفندیار مهرتاش، محمدرضا نوروزی و... بازی داشته و همچنین حدود 50 بازیگر بوشهری در یك تا 150 سكانس نقش‌آفرینی كرده‌اند.

تصویربردار این سریال مرتضی غفوری، صدابردار شهرام متولی، طراح گریم محمد قومی، طراح صحنه و لباس پیام سوری و برنامه‌ریز و دستیار کارگردان رضا درگزی است./مهر

 

 

 


ویدیو : دلیل جالب تغییر زمان پخش یک سریال‌