دلیل اصلی اتهام‌زنی تازه به‌دوران‌رسیده‌ها :    اخبار سیاسی  - هاشمی از افت ...



تازه به دوران رسیده ها , تازه به دوران رسیده , تازه ب دوران رسیده

 

 اخبار سیاسی  - هاشمی از افت و خیز محبوبیت خود هراسی ندارد
دلیل اصلی اتهام‌زنی تازه به‌دوران‌رسیده‌ها

 نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم درباره تازه به دوران رسیده‌ها و اظهارنظرهای گاه و بی‌گاهشان علیه انقلاب و انقلابیون اصیل اظهار کرد: در دوران انقلاب کسانی مدام در گوشه عافیت بوده‌اند و آن وقت که مسئله انقلاب، حاکمیت جدید و حل مشکلات مطرح بود، اینها به مسائل حاشیه‌ای می‌پرداختند.

احمد شیرزاد با اشاره به اینکه "برخی افراد که در گذشته انقلاب اصلا به حساب نمی‌آمدند، حالا خود را صاحب و سالار می‌دانند و با ژست انقلابی‌گری به انقلابیون اصیل اتهام می‌زنند"، گفت: اتهام‌زنی‌های این جریان برای کسب وجهه است. وی افزود:در آن زمان کسی این نیروها را به حساب نمی‌آورد ودر حاشیه قرار داشتند اما برخی از این نیروها یک دفعه در سال‌های اخیر به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی صاحب و سالار اصلی کار آن هستند و نقش دایه مهربان‌تر از مادر را ایفا می‌کنند.

 

این نماینده اسبق مجلس تصریح کرد: من فکر می‌کنم دلسوزان نظام بدون اینکه بخواهند بر روی مصداق خاصی تمرکز کنند، در کاربرد اصطلاح تازه‌به‌دوران رسیده‌ها، آن دسته از افرادی را مورد توجه قرار داده‌‌‌‌‌‌اند که در موقع جانفشانی و از خودگذشتگی نبودند و همواره در کنج عافیت قرار داشتند.

شیرزاد گفت: اینها در دوره اول انقلاب که بحث توزیع کالابرگ و کوپن برای افراد آسیب دیده در جنگ بود، آنچنان با این مسئله برخورد ایدئولوژیک داشتند که دولت وقت را به کمونیستی و چپ بودن متهم می‌کردند.

 

وی با بیان اینکه "این جریان استاد اصلی کردن مسائل فرعی است"، اضافه کرد: اینها حتی با رهبری امام خمینی(ره) مشکل داشتند، مثلا حمایت‌های ایشان از دولت وقت باعث نارضایتی آنها می‌شد. واقعا اگر اینها را با تبار و عیار سیاسی گذشته‌شان بسنجیم می‌بینیم که تناقضات زیادی وجود دارد. البته هر نیروی سیاسی اجازه تغییر دارد و این یک امر طبیعی است ولی اینکه عده‌ای بگویند ما از ابتدا بودیم و همه کارها را ما انجام دادیم و دیگران اصلا نبودند؛ در حالی که واقعا اثری از آنها نبود، نشان از تازه به دوران رسیدگی آنهاست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه "تازه به دوران رسیده‌ها همواره چهره‌های اصیل انقلاب نظیر آیت الله هاشمی را مورد هدف قرار داده‌اند"، تأکید کرد: آقای هاشمی همواره نگاه اعتدال مدرنی داشته و در موضوعات اصولی و اساسی معمولا با کسی شوخی ندارد، مبنایش را در عرصه سیاسی منافع سیاسی خاص و گذرا قرار نمی‌دهد و این شاید برای برخی قابل تحمل نباشد. شیرزاد ادامه داد: آقای هاشمی در مقاطعی مجبور بوده تصمیماتی را بگیرد که مسئولیت زیادی برای وی داشته است. در همین مقاطع، بسیاری از تبلیغات منفی نیروهای مخالف انقلاب به سوی ایشان روانه شده و محبوبیت آقای هاشمی را دچار افت و خیز کرده است. با این حال، ایشان هیچ هراسی به دل راه نداده و وارد عرصه شده است.

وی درباره اثرگذاری مقطعی جریان‌‌های تخریبی خاطرنشان کرد: آنها در برخی موارد افرادی کاملا ناجوانمردانه‌ برای کسب محبوبیت و وجهه، ژست انقلابی‌گری به خود می‌گیرند و پشت همین نقاب، به انقلابیون اصیل اتهام می‌زنند. و این ژست‌‌‌‌‌‌‌ها گاهی باعث اثرگذاری اتهامات به صورت مقطعی شده است. شیرزاد در این حال تأکید کرد: این شیوه، بدون تردید غیراخلاقی است و اینها برای کسب وجهه ظاهری به آقای هاشمی و امثال ایشان حمله می‌کنند.
 
 اخبار سیاسی  - آنا
 


ویدیو : دلیل اصلی اتهام‌زنی تازه به‌دوران‌رسیده‌ها