دلخوری بازیگر پیشکسوت از شایعات دروغ : صدر الدین حجازی گفت: در طول این مدت ...


صدر الدین حجازی گفت: در طول این مدت گفته اند بیمارم. خیلی افسرده شدم و ناراحت از این هستم که چرا حداقل با من تماسی نگرفته اند. نمیدانم، شاید سال ها می گذرد اخلاق ها عوض می شود؛ چون در سال های قبل وقتی از دوست یا همکاری خبری نمی شد، طی چند روز تماس می گرفتند و حال او را می پرسیدند، اما الان برعکس شده، چندین سال هم بگذرد هیچ تماسی نمی گیرند. بانی فیلم: صدر الدین حجازی چندین پیش عمل داشته و الان مشغول تدریس در دانشگاه علم و فرهنگ است.این بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون درباره حال و هوای این روزهایش گفت: بنده الان 49 سال است در این حرفه کارمی کنم.

در طول این مدت گفته اند بیمارم. خیلی افسرده شدم و ناراحت از این هستم که چرا حداقل با من تماسی نگرفته اند. نمیدانم، شاید سال ها می گذرد اخلاق ها عوض می شود؛ چون در سال های قبل وقتی از دوست یا همکاری خبری نمی شد، طی چند روز تماس می گرفتند و حال او را می پرسیدند، اما الان برعکس شده، چندین سال هم بگذرد هیچ تماسی نمی گیرند.

داوود رشیدی بازیگر پیشکسوت درگذشت علت فوت و عکس , شهاب عسگری بازیگر پیشکسوت تیاتر , سرطان ریه اسماعیل شنگله بازیگر پیشکسوت

بازیگر سریال «چار دیواری» ادامه داد: خدارا شکر حالم خیلی خوب است و مسئولیت آموزش دانشگاه علم و صنعت با من است که در آن جا بازیگری- کارگردانی تدریس می کنم. هیچ وقت خالی ندارم و سرگرم هستم. به تازگی در سریال «ب12» به کارگردانی و نویسدگی امید نیاز هستم بازیگران این فیلم: محبوب بیات، افشین سنگ چاپ، اصغر همت هستند و بنده نقش شیرمحمد در این فیلم را بازی می کنم.

داستان آن درباره  دو کودک است که برای پیدا کردن داروهای مادربزرگشان وارد شهر می شوند. او درباره کارهای تازه پیشنهاد شده اش گفت: یک سریال 30 قسمتی پیشنهاد شده و به دلیل ایجاد تغییرات مداوم در اسم، متاسفانه نام آن را به یاد ندارم، اما ساخته بهرام درخشان است و مسائل جامع را به تصویر می کشد.

در آخر به همکاران و مردم عزیز توصیه می کنم یک مقدار بیشتر هوای همدیگر را داشته باشیم، چون فاصله بین مرگ و زندگی خیلی کم است. در این چند ماه اخیر واقعا گوش به تلفن بودم تا حالم را بپرسند. همچنین امیدوارم کارهای خوبی پیشنهاد شود تا بتوانیم در آن حضور داشته باشیم، چرا که ما هنرمندان اگر سر کاری حاضر نشویم میمیریم.


ویدیو : دلخوری بازیگر پیشکسوت از شایعات دروغ