دلایل نیمکت‌نشینی آزمون برابر لوکوموتیو : رینات بیلیاتدینف کم تجربگی و شرایط ...


رینات بیلیاتدینف کم تجربگی و شرایط فیزیکی را باعث نیمکت‌نشین کردن آزمون برابر لوکوموتیو مسکو عنوان کرد. خبرگزاری ایسنا: روبین کازان شنبه شب در هفته‌ سوم لیگ روسیه برابر لوکوموتیو مسکو به میدان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سردار آزمون، مهاجم جوان ایرانی در این دیدار در ترکیب تیمش به میدان رفت. این در حالی بود که آزمون هفته‌ گذشته توانست گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

رینات بیلیاتدینف، سرمربی روبین کازان درباره غیبت سردار آزمون در دیدار برابر لوکوموتیو مسکو، گفت: آزمون بازیکن خوبی است، اما هنوز تجربه و مهارت این را ندارد که هر هفته‌ برای ما به میدان برود و بتواند همه موقعیت‌هایش را به گل تبدیل کند.

سرمربی روبین کازان ادامه داد: آزمون هنوز خیلی جوان است و نمی‌توان روی او به عنوان مهاجم اصلی حساب باز کرد. او بازیکن جوان و احساسی است. وقتی هفته‌ اول موقعیت گلش را برابر اسپارتاک مسکو از دست داد در رختکن شروع به گریه کردن کرد. او هنوز خیلی جا برای پیشرفت دارد. آزمون باید بیش از پیش پیشرفت کند.

بیلیاتدینف در پایان درباره شرایط سردار آزمون، گفت: آزمون باید روی وزن خود کار کند و کمی روی قدرت بدنی خود تمرکز کند. مهم‌ترین موضوع در حال حاضر برای آزمون این است که بتواند از لحاظ فیزیکی شرایط بهتری به دست بیاورد و علاوه بر این با تجربه بیشتر بتواند بازیکن موثرتری برای روبین کازان باشد.


ویدیو : دلایل نیمکت‌نشینی آزمون برابر لوکوموتیو