دفیله پوشاک زنانه Chanel بهار و تابستان 2014 : مزون شنل با "پیراهن مشکی کوتاه" ...


مزون شنل با "پیراهن مشکی کوتاه" (LBD)، عطر شماره 5 شنل و کت و دامن ساده شنل معروف است. شنل با جایگزین کردن لباس های راحت و مقرون به صرفه و در عین حال زنانه و شیک، دنیای فشن – هم دنیای haute couture و هم دنیای prêt-à-porter – را دگرگون کرد.      
پادشا: شنل (Chanel) یک کمپانی خصوصی فرانسوی متعلق به آلن و ژرار ورتایمر، نوه های پی یر ورتایمز است. ورتایمر از اولین شرکای گابریل بونور شنل بود. شنل یک مزون فشن درجه یک است که تخصص آن در پوشاک اوت کوتور (haute couture) و حاضری (ready-to-wear)، محصولات لوکس و اکسسوارهای فشن است. گابریل شنل در زمان خودش به عنوان یک خواننده لقب "کوکو" (Coco) را بدست آورد و به عنوان طراح فشن با لقب "کوکو شنل"، به طراحی پوشاک ساده و شیک مانند پیراهن، بلوز و کت و دامن، شلوار و جواهرات می پرداخت که در مقابل پوشاک و اکسسوارهای شلوغ و دست و پا گیر قرن نوزدهمی خودش را نشان داد و درخشید. ستاره هایی که با محصولات شنل خودشان را شناسانده اند شامل کاترین دونوو، ونسا پارادایس، نیکول کیدمن، آدری توتو، کیرا نایتلی و مریلین مونرو می شوند.

مزون شنل با "پیراهن مشکی کوتاه" (LBD)، عطر شماره 5 شنل و کت و دامن ساده شنل معروف است. شنل با جایگزین کردن لباس های راحت و مقرون به صرفه و در عین حال زنانه و شیک، دنیای فشن – هم دنیای haute couture و هم دنیای prêt-à-porter – را دگرگون کرد.

در حال حاضر کارل لاگرفلد (Karl Lagerfeld)، هنرمند/عکاس/طراح فشن آلمانی سکاندار و طراح ارشد مزون فشن شنل است. لاگرفلد با موهای سفید، عینک آفتابی و یقه های ایستاده ای که همیشه دارد معروف است و هرگز او را با ظاهر دیگری نمی بینید. گزیده دفیله پوشاک حاضری (ready-to-wear) برای بهار و تابستان 2014 را در زیر می بینید.

پوشاک زنانه , ویترین مغازه پوشاک زنانه , برندهای پوشاک زنانه

بهترین مارک های عطر زنانه برای تابستان , پوشاک زنانه پاییز , پوشاک پاییزی زنانه

بهترین رنگ موهای زنانه برای تابستان , زیباترین ست های زنانه به رنگ سال برای تابستان , ساعت مچی رنگی زنانه مخصوص تابستان

مدل ویترین مغازه پوشاک زنانه ایرانی , ست های شیک زنانه به رنگ سال برای تابستان , جدیدترین مدل کفش صندل های بهار و تابستان 2016نمناک

ست های تابستانه پوشاک زنانه و دخترانه , مدل ویترین مغازه پوشاک زنانه , پوشاک سنتی زنانه ایرانی

مدل لباس بافتنی زنانه 2014 , ویترین پوشاک زنانه , جدیدترین پوشاک تریکو زنانه

مدل پوشاک زنانه , 2014 , بهار

پوشاک , فروشگاه اینترنتی پوشاک مردانه , لباس زنانه

آرایشگاه زنانه , لباس زیر زنانه , کیف زنانه

پالتو زنانه , کفش زنانه , عطر زنانه

مدل لباس زنانه , کاندوم زنانه , پوشاک بچه گانه

تولیدی لباس زنانه , لباس خواب زنانه , بهار نارنج


ویدیو : دفیله پوشاک زنانه Chanel بهار و تابستان 2014