دعوت رویانیان از علی کریمی : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از علی کریمی دعوت کرد ...


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از علی کریمی دعوت کرد این تیم را در دیدار با میلان همراهی کند. فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از علی کریمی دعوت کرد این تیم را در دیدار با میلان همراهی کند.

 محمد رویانیان در ابتدای مراسم عقد قرارداد با اسپانسر دیدار پرسپولیس و میلان اظهار داشت: ما برای برگزاری چنین بازی چند ماه است که در حال پیگیری هستیم و در بخش اول از مسئولان میلان خواستیم نقطه نظراتشان را به ما ارائه کنند.

در بخش‌های بعدی به دنبال این مسئله بودم که برای این مسابقه اسپانسر پیدا کنم که خوشبختانه با شرکت کانون ایران نوین توافقاتی صورت گرفت و منجر به امضای قرارداد شد.

وی از برگزاری یک نشست خبری دیگر طی روزهای آینده خبر داد و گفت: انتخاب پیشکسوتان پرسپولیس را به نمایندگان آنها در دهه‌های 60 و 70 سپردیم و قرار است امروز ظهر برای انتخاب نهایی کادر فنی و سرپرستی این بازی جلسه‌ای برگزار شود.

وی تأکید کرد: امیدوارم این مسابقه به بهترین شکل و با حضور بیش از صد هزار نفر برگزار شود که جا دارد از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکر کنم که برای این مسابقه تلاش زیادی به خرج دادند.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که قرار بود برای خداحافظی مهدوی‌کیا، هامبورگ به تهران بیاید و آیا خود مهدوی‌کیا موافق برگزاری این بازی است یا خیر، گفت: ما نماینده خود را به آلمان فرستادیم و مذاکرات نیز صورت گرفت و قراردادی هم امضا شد ولی در اینجا به صورت شفاف اعلام می‌کنم که مهدوی‌کیا درست در شرف برگزاری این مسابقه به دفتر من آمد و گفت من از شما که به فکرم هستید تشکر می‌کنم ولی هزینه برگزاری این بازی برای پرسپولیس زیاد است و هامبورگی‌ها مبلغ بالایی می‌خواستند ضمن آنکه مطمئن نیستم که آنها با تیم اصلی به تهران بیایند. از او پرسیدم اگر میلان را به تهران بیاوریم مشکلی نداری که مهدوی‌کیا گفت اتفاقا از این موضوع خوشحال می‌شود و پس از موافقت او با میلانی‌ها صحبت کردیم.

وی در خصوص اختصاص عواید این مسابقه به کودکان سرطانی گفت: این پول مستقیماً به خیریه می‌رود و اگر صد هزار یورو  درآمد آن باشد 40 درصد آن در مؤسسه خیریه‌ای در میلان خرج خواهد شد، 60 درصد دیگر مربوط به پول هواپیما، هزینه رفت و‌ آمد تیم‌ها و اختصاص به بازیکنان دارد چون مثلا پیشکسوتان میلان با 3-4  هزار یورویی که به آنها تعلق می‌گیرد پول بنزینشان را در ایتالیا به دست می‌آورند!

رویانیان با اشاره به این موضوع که آیا امکان حضور بانوان در این مسابقه وجود دارد یا خیر، گفت: ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و این پیشنهادمان را دادیم. به نظرم این درخواستی است که مطرح شده ولی برگزارکنندگان و استادیوم آزادی آمادگی این کار را ندارند. حضور بانوان در این بازی یک شعار است چون فکر نمی‌کنم امکانات و صندلی برای حضور بانوان در استادیوم وجود داشته باشد. ابتدا بهتر است دوستان بلیت‌فروشی‌شان را درست کنند و مثلا اگر همسر و خواهر خود من به ورزشگاه برود کجا باید مستقر شود.

خبرنگاری پرسید بهتر نبود این بازی را زمانی برگزار می‌کردید که تیم اصلی پرسپولیس درگیر بازی با تراکتورسازی نبود که رویانیان گفت: ما از این موضوع ناراحتیم اما دو تاریخ پیشنهادی داشتیم، یکی از آنها به عاشورا می‌خورد که ما همه عزادار حسین (ع) بودیم و وقت بعدی هم در اسفند ماه می‌خورد که خیلی طول می‌‌کشید، ناچار شدیم 7 آذر را انتخاب کنیم که البته اگر دست ما بود این تاریخ را انتخاب نمی‌کردیم.

وی در خصوص اینکه آیا دایی در این مسابقه حضور پیدا می‌کند یا اینکه صبح روز بازی با تیمش به تبریز می‌رود، گفت: اگر اجازه بدهید در این خصوص نزدیک بازی صحبت کنم. دایی از من فرصت خواست که تصمیم بگیرد اما ما می‌خواهیم هاشمیان، باقری و مهدوی‌کیا در این بازی با هم خداحافظی کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا اختلافات اخیرتان با علی کریمی باعث نشده که نام این بازیکن از قلم بیفتد، گفت: باشگاه پرسپولیس برای رویانیان نیست و هر کس که با من مخالف باشد دلیل بر آن نمی‌شود که او را نادیده بگیریم، درود بر مخالفان من ولی از کریمی تقاضا می‌کنم که به اینجا بیاید و از پیشکسوتان هم خواستم که دور من را خط بکشند و توجهی به رابطه‌های من نداشته باشند. ما کارگر پرسپولیس هستیم و از کریمی درخواست می‌کنیم که برای این بازی تیمش را همراهی کند.


ویدیو : دعوت رویانیان از علی کریمی