دعوای خیابانی نوجوانان آمل به سبک فیلم های ماهواره ای/ قربانی 19 ساله پس از قطع نخاع شدن، جان باخت :



فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از وقوع درگیری خونین بین چند جوان و قتل جوان 19 ساله خبر داد و گفت: عوامل درگیری و عامل قتل شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ولی‌الله گنجیان‌مقدم اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع درگیری بین چند جوان در روستای کچب عوامل فرماندهی انتظامی بخش دابودشت با سرعت به محل حادثه عزیمت کردند.
 
وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، سه نوجوان به‌دلیل اختلاف با فردی به نام «مختار ـ م» 19 ساله با او درگیر شدند و این فرد را به شدت مصدوم کردند.
 
گنجیان‌مقدم بیان کرد: این فرد که به‌علت مصدومیت شدید به کما رفته بود با حضور عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد و عوامل درگیری به ویژه متهم اصلی پرونده و عامل ایراد ضرب و جرح به‌نام امیر حسین ـ الف دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: با توجه به تلاش پزشکان معالج فرد مصدوم به علت قطع نخاع شدن و شدت جراحات وارده در یکی از مراکز درمانی تهران جان باخت.
 
گنجیان‌مقدم تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده و با قرار صادره روانه زندان شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه بیشتر این رفتارهای پر خطر و پرخاش‌گرانه نوجوانان نتیجه بازی‌های خشن رایانه‌ای و فیلم‌های ماهواره‌ای است، خاطرنشان کرد: پرخاشگری و خشونت از جمله موضوعات اساسی مطرح شده در بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌آید.
 
گنجیان مقدم ادامه داد: با بررسی مفاهیم پرخاش‌گرانه در این بازی‌ها متوجه می‌شویم این بازی‌ها حاوی نوعی عادی‌سازی پدیده خشونت و پرخاشگری در جریان بازی‌ها است و جنگ ستارگان، انهدام سیاره‌ها و سفینه‌های فضایی از موضوعات عادی و پیش پا افتاده این بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود.
 
وی گفت: در این بازی‌ها کاربران که بیشتر کودک و نوجوان هستند، نقش جنایتکاران خیالی را ایفا می‌کنند و با حمله به عابران و رهگذران با کشتن آنها امتیاز کسب می‌کنند.


  اخبار حوادث  -  باشگاه خبرنگاران 


ویدیو : دعوای خیابانی نوجوانان آمل به سبک فیلم های ماهواره ای/ قربانی 19 ساله پس از قطع نخاع شدن، جان باخت