دستگیری 8 تروریست مرتبط با جنایت چابهار :           هشت نفر دیگر از عواملِ ...



 

 

دستگیری تروریست , همکاری فیس‌بوک و توییتر در دستگیری تروریست‌ها , دستگیری تروریست در فارس

 

 

 

هشت نفر دیگر از عواملِ جنایت تروریستی تاسوعای چابهار، دستگیر شدند.

به گزارش واحد مركزی خبر، یك مقام آگاه در وزارت اطلاعات اعلام كرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اقدامی ویژه اطلاعاتی ـ عملیاتی سحرگاه امروز ، موفق شدند هشت نفر دیگر از عوامل تروریستی و مرتبطان این جنایت را در شهرستان های چابهار ، نیكشهر و كناركِ سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر كنند.

این مقام آگاه افزود : برابر اطلاعات بدست آمده ، اینگونه اقدامات با هدایت سرویس های اطلاعاتی جریان سلطه و با هدف ایجاد ناامنی و جلوگیری از جهش بزرگ اقتصادی منطقه جنوب شرق كشور و بندر چابهار صورت پذیرفت كه با استعانت از خداوند متعال ، توطئه ها با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و خنثی خواهد شد.

پیش از این هم یك مقام آگاه در وزارت اطلاعات ، گفته بود : سه بمب گذار كه از یك كشور همسایه وارد میهن‌مان شده بودند و در تور ماموران ویژه وزارت اطلاعات قرار داشتند طی اقدامات كور جداگانه‌ای قصد بمب گذاری در مناطقی از جنوب و شرق كشور را داشتند كه یك تروریست در درگیری با ماموران وزارت اطلاعات به هلاكت رسید.

به گفته وی عنصر تروریست دوم هنگام خروج از كشور دستگیر و نفر سوم میان جمعیت متاسفانه موفق شد به اقدام كور خود دست بزند و تعدادی از عزاداران حسینی را در شهر چابهار به شهادت برساند..../تحلیل:عصرایران


ویدیو : دستگیری 8 تروریست مرتبط با جنایت چابهار