دستور گزینه احتمالی وزارت ورزش به کفاشیان/ آیا سلطافی‌فر وزیر ورزش شد؟ :



وزارت ورزش , وزارت ورزش و جوانان , استعفا وزیر ورزش


برای میزبانی جام ملت‌های آسیا صورت گرفت
دستور گزینه احتمالی وزارت ورزش به کفاشیان/ آیا سلطافی‌فر وزیر ورزش شد؟

مسعود سلطانی‌فر گزینه احتمالی وزارت ورزش دولت آقای روحانی با دستور به علی کفاشیان در خصوص گرفتن مهلت از AFC احتمال نشستن خود بر کرسی وزارت ورزش و جوانان را شدت بخشید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در برنامه شب گذشته 90، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به صورت تلفنی با مجری برنامه عادل فردوسی‌پور به گفت‌وگو پرداخت.

در این گفت‌وگو و در زمانی که صحبت در خصوص تلاش ایران برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 بود، علی کفاشیان اعلام کرد که سلطانی‌فر به وی دستور داده که برای گرفتن مهلت که بتوانند زمان بیشتری برای جمع کردن امضا داشته باشند از AFC وقت بگیرد که در این هنگام فردوسی‌پور به کفاشیان گفت بنابراین به گفته شما آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش خواهد بود و اگر اینگونه است بقیه اعضای کابینه دولت را هم اگر می‌دانید معرفی کنید که کفاشیان با خنده در پاسخ وی اعلام کرد «ایشان به عنوان کسی که عضو ستاد انتخاباتی آقای روحانی است در این خصوص با من صحبت کرد و من در مورد اعضای کابینه دولت یازدهم اطلاعی ندارم».

این در حالی است که در چند هفته اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص گزینه‌های احتمالی آقای روحانی برای وزارت ورزش در رسانه‌های مختلف انجام شده که از مسعود سلطانی‌فر هم به عنوان یکی از از گزینه‌ها نام برده می‌شود./فارس

 

 


ویدیو : دستور گزینه احتمالی وزارت ورزش به کفاشیان/ آیا سلطافی‌فر وزیر ورزش شد؟