دسته گل جدید «20:30»! : برنامه خبری «20:30» در پوشش اخبار انتخاباتی، با اتخاذ ...


برنامه خبری «20:30» در پوشش اخبار انتخاباتی، با اتخاذ رویکردی جناحی، ضمن بی‌توجهی به اخبار جریانات اعتدالی و اصلاح طلب، تنها اخبار جریانات اصولگرا را پوشش داد. روزنامه ایران: برنامه خبری «20:30» در پوشش اخبار انتخاباتی، با اتخاذ رویکردی جناحی، ضمن بی‌توجهی به اخبار جریانات اعتدالی و اصلاح طلب، تنها اخبار جریانات اصولگرا را پوشش داد.

دوشنبه شب، این بخش خبری در قسمت مربوط به پوشش اخبار انتخاباتی، خبر «ارائه فهرست واحد از سوی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» را پوشش داد، بدون اینکه اشاره‌ای به تحرکات انتخابات دیگر جریانات سیاسی کرده باشد. در ادامه این بخش، خبری از ستون «اخبار ویژه» یک روزنامه تندرو بازنشر شد که طی آن ادعا شده بود یک نشست انتخاباتی با پخش موسیقی و پایکوبی حضار همراه بوده است.

گفتنی است در ادامه این رویکرد صدا و سیما، سایت صدا و سیمای استان قزوین نیز در حالی که هنوز خبری درباره نتیجه بررسی صلاحیت‌ها منتشر نشده، از رد صلاحیت قدرت‌الله علیخانی، نامزد این دوره از انتخابات مجلس از این حوزه انتخابیه خبرداد که علاوه بر تکذیب از سوی فرماندار بوئین زهرا، مورد انتقاد فعالان سیاسی قرار گرفت.


ویدیو : دسته گل جدید «20:30»!