دزدی 50 میلیونی از خانه مادربزرگ : دزدی 50 میلیونی از خانه مادربزرگ جوان 22 ...



دزدی 50 میلیونی از خانه مادربزرگ

جوان 22 ساله سرش را پائین انداخته بود و زمانی كه با مادربزرگش روبه‌رو شد نمی‌توانست به صورت مادر مهربانی كه از دوران كودكی وی را در دامان پرمهر خود بزرگ كرده است نگاه كند.رامین دزد خانه مادربزرگ است و مأموران كلانتری سجاد مشهد وی را چند ساعت پس از سرقت دستگیر كرده‌اند.

اخبار حوادث - به گزارش ایران مادربزرگ رامین در بیان چگونگی ماجرا گفت: 50 میلیون تومان از حساب بازنشستگی‌ام برداشت كرده بودم و می‌خواستم این پول را برای انجام كاری به حساب دخترم واریز كنم اما چون به آخر وقت اداری برخوردم مجبور شدم اسكناس‌ها را در داخل كمد خانه‌ام بگذارم. من برای مهمانی به خانه دخترم رفتم و بعد از ظهر زمانی كه به خانه برگشتم متوجه شدم اسكناس‌ها سرقت شده‌اند. تنها كسی كه از وجود این پول‌ها خبر داشت نوه‌ام است. وی را دزد می‌شناسم.

ما با هم جر و بحث كردیم و رامین از بیان حقیقت طفره می‌رفت برای همین هم به ناچار موضوع را به پلیس اطلاع دادم و تقاضای رسیدگی این پرونده را دارم. با گزارش ماجرا به پلیس 110، مأموران كلانتری سجاد مشهد بلافاصله در محل سرقت حاضر و دست به تحقیقات میدانی زدند.

نوه 22 ساله در برابر دلایل علمی پلیس ناچار به بیان حقیقت شد و گفت: با اطلاع از وجود 50 میلیون تومان پول در خانه مادربزرگم وسوسه شدم سرقت كنم. 23 میلیون و 890 هزارتومان پول را داخل ساكی گذاشتم و به یكی از دوستانم گفتم این ساك امانت دست تو باشد تا بیایم و آن را بگیرم. بقیه پول‌ها نیز دست خودم بود و نمی‌دانستم با آن چكار كنم. محمدرضا، دوست رامین نیز به شوك گفت: رامین ساك را به دستم داد و چون امانت بود آن را برایش نگه داشتم اما نمی‌دانستم كه داخل ساك پول است، وی بعد از یك ساعت ساك را پس گرفت.

سرهنگ پاسدار احد كریمی رئیس پلیس مشهد در این باره به شوك گفت: با تحویل پول سرقتی به مادربزرگ 60 ساله، رامین بازداشت شد و تحت بازجویی است.

وی تأكید كرد: شهروندان از نگهداری پول به مقدار زیاد در داخل خانه خود جداً خودداری كنند و نسبت به موارد ایمنی و مراقبتی در پیشگیری از سرقت‌ها توجه بیشتری داشته باشند./ایران

 


ویدیو : دزدی 50 میلیونی از خانه مادربزرگ