در نــوروز 90 چـه بپوشیم؟ : خرید رفتن و جفت و جور كردن لباس‌ برای دید و بازدیدهای ...


خرید رفتن و جفت و جور كردن لباس‌ برای دید و بازدیدهای نوروزی از دغدغه های نوروزی به حساب می آید. با مهمانی‌ها و مراسمی روبه‌رو هستیم كه هركدام پوشش مناسب خود را خواهان است. وقتی قرار است به یك مهمانی بروید اولین‌چیزی كه برای شركت در‌آن فكرتان را مشغول می‌كند چیست؟ خرید  رفتن و جفت و جور كردن لباس‌ برای دید و بازدیدهای نوروزی از دغدغه های نوروزی به حساب می آید. با مهمانی‌ها و مراسمی روبه‌رو هستیم كه هركدام پوشش مناسب خود را خواهان است. وقتی قرار است به یك مهمانی بروید اولین‌چیزی كه برای شركت در‌آن فكرتان را مشغول می‌كند چیست؟  این كه چه چیزی بپوشیم وچه لباسی را  انتخاب كنیم دغدغه قدیمی است كه شاید ذهن‌تان را درگیر كند. فراموش نكنید هنگام انتخاب و نوع پوشش به مكانی كه می‌خواهید بروید دقت كنید، اگر به یك مهمانی رسمی دعوت شده‌اید طبعا نوع پوشش‌تان با مهمانی خودمانی و خانوادگی فرق خواهد داشت. در این بین تلاش كنید در زمان خرید، انتخاب درستی داشته باشید تا در عین زیبایی و سادگی، مناسب با مناسبت‌های رسمی و غیررسمی نوروزی‌‌تان باشد و بتوانید در مناسبت های مختلف استفاده كنید.



چی بپوشیم , چگونه لباس بپوشیم تا جذاب باشیم , چگونه لباس بپوشیم

زمانی كه مانتو آبی رنگ انتخاب می‌كنید بهتر است رنگ روسری‌تان را از طیف رنگ آبی انتخاب نكنید، تا تضادی زیبا در ظاهرتان داشته باشید برای این تضادچه چیز بهتر از رنگ قرمز؛ رنگ قرمز و آبی به زیبایی در كنار هم می‌نشیند و جزو شاخص‌هایی است كه می‌توانید در هماهنگ كردن ظاهرتان استفاده كنید.



طراحی رویه این كیف از مدل‌های چهل‌تكه الهام گرفته شده كه با تكه‌های رنگی تشكیل شده است‌. این كیف به دلیل داشتن حداقل 01 رنگ متنوع و شاد در رویه كیف برای هماهنگ‌كردن با دیگر اجزای لباس‌های‌نیمه رسمی انتخاب مناسبی است .



برای این‌كه ظاهرتان از یك رنگی در بیاید می‌توانید كفش كالج با رنگ قرمز و آبی كه سرشار از انرژی است و جزو پرطرفدارهای این فصل هست استفاده كنید. با كفش كالج سعی  كنید از شلوارهای  جین  برای هماهنگی ظاهرتان استفاده كنید  . 



با شلوار کتان چه کفشی بپوشیم , در خواستگاری چه بپوشیم , چه لباسی بپوشیم

در مهمانی‌های نیمه‌رسمی و ملاقات‌های خودمانی، ترجیحا از لباس‌های ساده و اسپرت و درعین حال رنگ‌های شاد استفاده كنید تا سر زندگی را در فصل بهار حفظ كنید. در قدم اول به سراغ مانتو بروید. مانتو یكی از پوشش‌هایی است كه همیشه دغدغه ذهنی خانم‌ها به حساب می‌آید. این مانتو آبی كاربنی با دكمه‌های درشت كه در 2 ردیف روبه‌روی هم قرار دارد برای دید و بازدیدهای نیمه‌رسمی بانوان پیشنهاد می‌شود.



این مانتو مناسب دید و بازدیدهای كاملا رسمی است. به‌طوركلی مانتوهایی تافته كه در قسمت بالاتنه كار دست دارند، برای دید و بازدیدهای رسمی مناسب هستند. در مجموعه‌های بهاری هم مثل این‌كه سروكله كمربندها همچنان ادامه دارد. همانطور كه كمربند پهن روی مانتو و پالتو و بارانی در سال 98 بخشی از  طراحی لباس بود، گویا طراحان لباس همچنان از كمربندها برای تزئین و تنوع لباس‌های بهاره استفاده كرده‌اند. در این مانتو رنگ منجوق‌های لبه یقه و آستین با رنگ كمربند چرم قهوه‌ای هماهنگ است.



برای دید و بازدیدهای رسمی تر دقت كنید از كفش های اسپرت استفاده نكنید.بهتر است سراغ كفش های پاشنه بلند بروید.اگر به پوشیدن كفش پاشنه بلند عادت ندارید از كفش هایی با پاشنه  3 سانتی استفاده كنید. در كنار كفش جیر چه چیزی بهتر از كیف جیر قهوه ای كه به زیبایی در كنار هم هماهنگ شوند.



چه لباس عروسی بپوشیم , پاییز چی بپوشیم , چرا لباس خواب بپوشیم

روسری ساتن با زمینه كرم و حاشیه‌های آبی تیره برای هماهنگ‌بودن  ظاهر نیمه‌رسمی‌تان مناسب است.  رنگ آبی در كنار رنگ قهوه‌ای به زیبایی می‌نشیند.



اگر برای دید و بازدیدهای نوروزی‌تان به فكر جفت و جور كردن لباس هستید، این كت تك شتری رنگ با شلوار سرمه‌ای می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. كت‌های تك‌دكمه برای بسیاری از موقعیت‌ها مناسب نیستند اما اگر قصد شركت در یك مهمانی دوستانه یا قرارملاقات با یك دوست صمیمی را دارید، برای شكیل‌تر شدن می‌توانید از كت‌های اسپرت تك‌دكمه استفاده كنید.
كت‌های تك‌دكمه بیشتر برای مردان لاغراندام پیشنهاد می‌شود. توجه داشته باشید برای این‌كه ظاهرتان اسپرت‌تر به نظر برسد، می‌توانید دكمه كت‌تان را نبندید.اما اگر دكمه كت تان را سته اید فراموش نكنید زمانی كه نشسته اید دكمه كت تان را باز كنید تا آدم خشكی به نظر نرسید. در زیر این كت بهاره می‌توانید بلوزی با طرح چهارخانه كه نوارهایی از رنگ شتری دارد بپوشید، بهتر است از بلوزی با آستین بلند استفاده كنید كه اگر خواستید كت‌تان را در بیاورید در فصل بهار سردتان نشود.



كالج‌های بهاره را هم می‌توانید با لباس‌های نیمه‌رسمی و هم با لباس‌های رسمی‌تر همراه كنید. رنگ نوارهای لبه كفش با شلوار هماهنگ است. برای شست‌و‌شوی كفش با رویه جیر، ظرفی از آب و كف تهیه كنید و كف را به آرامی روی كفش بكشید تا كثیفی‌ها از بین برود. باور می‌كنید كه با پاك‌كن هم  می‌توانید لكه‌های روی كفش را تمیز كنید!



پوشیدن شلوار تیره برای محافل نیمه رسمی در كنار كت تك دكمه اسپرت مناسب است؛در كنار رنگ  شتری كت بهتر است شلواری تیره رنگ بپوشید كه دوخت لبه های شلوار را با رنگ كت هماهنگ كنید.



بستن كمربند كمك می‌كند تا متناسب‌تر دیده شوید، اگر لاغراندام هستید دور كمربندهای نازك و باریك را خط بكشید، چون شما را لاغرتر نشان می‌دهند همچنین سعی كنید رنگ كمربند را هماهنگ با دیگر لباس‌های‌تان انتخاب كنید  تا  نشان دهید به اجزای ریز لباس تان هم دقت می كنید. استفاده كردن از كمربندهایی با سگك‌های ظریف و كوچك برای كت‌های تك‌دكمه انتخاب هوشمندانه‌ای است.اگر به كمربندهایی با سگك و تزئینات درشت تر علاقه مند هستید بهتر است برای ظاهری كاملا اسپرت استفاده كنید.



چطور مانتوی مشکی بپوشیم؟ , چه لباسهایی در پاییز بپوشیم , با مانتو بلند چی بپوشیم

این بلوز مردانه در عین این‌كه می‌تواند در كنار شلوار جین ظاهری اسپرت‌تر داشته باشد در كنار شلوار كتان ظاهری رسمی‌تر پیدا می‌كند. رنگ لبه‌های دور جیب و سرشانه بلوز را می‌توانید با كمربند چرم قهوه‌ای هماهنگ كنید.



در كنار این مجموعه در دست داشتن ساعتی زیبا با بند چرم قهوه‌ای لحظه‌های‌تان را زیباتر می‌كند. این ساعت اسپرت ضدحساسیت و ضدآب بوده كه با طراحی كلاسیك و اسپرت می‌تواند با دیگر اجزای لباس هماهنگ باشد.



برای تكمیل كردن ظاهرتان به كفش چرم قهوه‌ای بنددار احتیاج دارید تا رسمی‌تر شوید. فراموش نكنید رنگ جوراب را حتما قهوه‌ای انتخاب كنید تا زمانی كه نشسته‌اید و جوراب‌تان پیداست هماهنگی رنگ لباس‌های‌تان به‌هم نخورد.



اگر درشت‌اندام هستید در انتخاب كمربند می‌توانید جسورانه‌تر عمل كرده و از كمربندهایی پهن و سگك درشت استفاده كنید اما بهتر است در مناسبت‌های نیمه‌رسمی از كمربندهایی با سگك‌های ظریف استفاده كنید تا ظاهرتان اسپرت جلوه نكند.



گر دوست ندارید در دید و بازدیدهای رسمی‌تر از كت و شلوار پارچه‌ای استفاده كنید، بهتر است سراغ شلوارجین نروید . برای این محافل پوشیدن شلوارهای كتان با كمربند چرم می‌تواند ظاهر شما را رسمی‌تر نشان دهد.

منبع : مجله سیب سبز


ویدیو : در نــوروز 90 چـه بپوشیم؟