در مشهد برای خداحافظی استخاره می کنم : سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی ...


سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم مس سونگون، گفت: علی افضل از دوستان خوبم است ولی من نه سیاه بازم و نه دنبال تیم ملی. خبرگزای مهر: سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی در واکنش به صحبت‌های سرمربی تیم مس سونگون، گفت: علی افضل از دوستان خوبم است ولی من نه سیاه بازم و نه دنبال تیم ملی.

وحید شمسایی در گفتگویی درباره پیروزی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل شهروند و بازگشت تیمش به صدر جدول، اظهار کرد: در این مدت ما دو، سه هفته صدر جدول را از دست دادیم و همین باعث شد تا استرس زیادی بر من و تیم تاسیسات حاکم شود. خوشبختانه لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم در این مسابقه پیروز شویم و به صدر جدول برگردیم.

وی افزود: مقابل شهروند شروع خوبی داشتیم و توانستیم در نهایت ۷ گل به این تیم بزنیم. هرچند شهروند سه بازیکن خود را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت ولی ما هم چند بازیکن غایب داشتیم.

شمسایی درباره اینکه تشویق شدنش در دیدار مس سونگون با یاسین پیشرو قم باعث ناراحتی و تعجب علی افضل سرمربی تیم مس شده است، تاکید کرد: علی افضل مربی من بوده و ما حتی در یک دوره با هم همبازی بوده‌ایم ولی الان من باید چه کار کنم؟ به مردم بگویم مرا تشویق نکنند؟ ما هفته قبل در بندرعباس بازی داشتیم و تماشاگران آذرخش مرا تشویق کردند. در ساری و مشهد هم همینطور است. وقتی مردم در حق من لطف دارند، باید چه کار کنم؟

وی همچنین در خصوص اینکه افضل او «سیاه‌باز» خوانده بود، گفت: سئوال من این است که آیا این همه افتخاری که من در فوتسال به دست آورده‌ام، با سیاه بازی بوده است؟ من قهرمان آسیا شدم، عنوان آقای گلی جهان را دارم و در لیگ هم ۱۰ قهرمانی به دست آورده‌ام. حالا چون تیم یاسین پیشرو مقابل مس محکم و با تمام وجود بازی کرده است، من سیاه باز شده‌ام؟ من سیاه باز نیستم و می‌دانم افضل هم به خاطر تساوی بازی روز گذشته ناراحت است. افضل یکی از دوستان خوب من است و به او احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم تاسیسات با اشاره به اینکه افضل اعلام کرده شمسایی دنبال سرمربیگری تیم ملی است، اظهار کرد: خودتان می‌دانید آقای افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) با من برای حضور در تیم ملی چندبار صحبت کرد ولی همان موقع به خاطر دو پُسته بودن و حضور در تیم تاسیسات، به تیم ملی نرفتم. من بارها گفته‌ام و اینبار هم می‌گویم؛ اگر قرار است وحید شمسایی به تیم ملی برود باید برایش فرش قرمز پهن کنند!

شمسایی افزود: هر اتفاقی برای من بیافتد خواست خدا بوده است. اگر خدا بخواهد به تیم ملی می‌روم، اگر هم نخواهد نمی‌روم. من دنبال تیم ملی نیستم و خوشبختانه الان هم کادر خوبی در تیم ملی فعالیت می‌کنند. من برای مجموعه تیم ملی برای مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت دارم. اگر تیم ملی نتایج خوبی بگیرد، قرارداد منِ فوتسالیست از هزار تومان می‌شود دو هزار تومان و این در کل برای فوتسال خوب است.

وی با بیان اینکه تیمش در هفته پایانی کار سختی در مشهد و مقابل تیم فردوسی دارد، گفت: شانس هر سه تیم تاسیسات، مس و گیتی پسند برای قهرمانی یکسان است. اگر تیم من دوم یا سوم هم بشود، اولین نفری هستم که به تیم قهرمان تبریک می‌گویم. قشنگی فوتسال به همین چیزهاست.

سرمربی - بازیکن تیم تاسیسات در پایان در پاسخ به این سئوال که «آیا در صورت کسب عنوان قهرمانی در مشهد از بازیگری در فوتسال خداحافظی خواهد کرد یا خیر؟» گفت: بعد از پایان لیگ  قطعا باید پایم را جراحی کنم ولی برای خداحافظی، پس از دیدار با فردوسی در مشهد استخاره می‌کنم.


ویدیو : در مشهد برای خداحافظی استخاره می کنم