در ماه اسفند به کجا سفر کنیم؟ : برای علاقمندان به محیط زیست و حیات وحش چند ...


برای علاقمندان به محیط زیست و حیات وحش چند مکان سفر انتخاب کرده ایم. مکان های زیبایی که همین اسفند ماه میتوانید آنها را ببینید، و آب و هوای مطبوعی خواهند داشت. وب سایت گردالی: برای علاقمندان به محیط زیست و حیات وحش چند مکان سفر انتخاب کرده ایم. مکان های زیبایی که همین اسفند ماه میتوانید آنها را ببینید، و آب و هوای مطبوعی خواهند داشت. بخصوص که اسفندماه هنوز پرندگان مهاجر سفر نکرده اند.

دشت ناز: دشت ناز منطقه ای در شمال شرقی ساری است. پناهگاه حیات وحش این دشت، مرکز اصلی تکثیر در اسارت گونه ی درآستانه انقراض گوزن زرد ایرانی است. دشت ناز برای علاقمندان به طبیعت منطقه ای جذاب است. گردشگران با مجوز از سازمان محیط زیست میتوانند از این منطقه دیدن کنند و از تماشای گوزن زرد، قرقاول، شوکا و گربه ی جنگلی لذت ببرند.

چگونه خودارضایی کنیم , دانلود فیلم عادت نمی کنیم , چگونه از یوتیوب دانلود کنیم

عادت نمی کنیم , اسفند , کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم



جزیره شیدور: پناهگاه حیات وحش جزیره شیدور در استان هرمزگان واقع شده است. این جزیره ی غیرمسکونی مامن پرستوها، مارها، لاک پشتهای دریایی، حواصیل و بسیاری پرندگان دیگر است.  چشم اندازهای بدیع این جزیره مکان مناسبی برای طبیعت دوستان و عکاسان است. البته بازدید از این جزیره نیز به مجوز احتیاج دارد.(البته گرفتن مجوز بسیار کار ساده ایست و وقتی از شما نمیگیرد. نکته ی مهم اینست که وسایل شکار و ماهیگیری همراه نداشته باشید)

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم , چگونه دیگران را عاشق خود کنیم , چگونه لایک را در اینستاگرام مخفی کنیم

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم , فیلم عادت نمی کنیم , چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم



انگوران: پناهگاه حیات وحش انگوران در زنجان قرار دارد و مکان زندگی قوچ و میش ارمنی، آهو، پرندگان شکاری و روباه است. این منطقه ی روستایی به خاطر پوشش گیاهی اش بسیار دیدنی است و مکان های گردشگری زیادی دارد.

چگونه تلگرام هک کنیم , چگونه از خود مراقبت کنیم , چگونه برنامه ریزی کنیم

چگونه در برابر خشونت ایستادگی کنیم , کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم , آااادت نمی‌کنیم



تالاب شادگان: این تالاب که در استان خوزستان واقع شده است ثبت جهانی شده است و یکی از تالابهای مهم ایران است. پرندگان مهاجر زیادی دراین تالاب وجود دارند. همچنین ماهی های مختلف و البته مهم ترین پستاندار این تالاب، دلفین است. این پناهگاه محل مناسبی برای طبیعت دوستان است.

چگونه یک پسر را جذب خود کنیم , شب اول عروسی چه کار کنیم , چگونه مادر خود را تحریک کنیم

چگونه بدون لهجه صحبت کنیم , چگونه با سینه زن بازی کنیم , سیاه دانه را چگونه مصرف کنیم



پناهگاه حیات وحش درانجیر و نی باز: این پناهگاه در یزد قرار دارد که درآن یوزپلنگ آسیایی نیز مشاهده شده است. این منطقه با پوشش گیاهی خاص و دارا بودن گونه های مختلف پلنگ، یوزپلنگ، پرندگان مختلف و روباه، مکان مناسبی برای بازدید طبیعت گردان میباشد.

آآآدت نمی کنیم , آااادت نمی کنیم , چگونه سیگار را ترک کنیم

چگونه فالوور اینستاگرام زیاد کنیم , چگونه خودارضایی کنیم دختر , چگونه پس انداز کنیم


ویدیو : در ماه اسفند به کجا سفر کنیم؟