درگیری نوری با عابدینی و اخراج مربی تراکتور : در یک صحنه دیدار تیم‌های تراکتورسازی ...


در یک صحنه دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس محمد نوری و فردین عابدینی درگیری فیزیکی پیدا کردند. خبرگزاری فارس: در حاشیه دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس در صحنه‌ای از بازی محمد نوری روی فردین عابدینی مرتکب خطا شد که این موضوع با واکنش عابدینی همراه بود. نوری در این صحنه به سمت بازیکن حریف رفت و با گرفتن گردن او، عابدینی را هل داد و نقش زمین کرد.  بعد از این صحنه داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد که منجر به محرومیت کاپیتان پرسپولیس از دیدار هفته بعد مقابل نفت مسجدسلیمان شد. در این صحنه آندرانیک تیموریان با حضورش محمد نوری را دعوت به آرامش کرد.

* در صحنه درگیری نوری و عابدینی، قادر رحیم‌زاده مربی تراکتورسازی وارد زمین شد که با تذکر جدی داور همراه بود. بعداز چند دقیقه داور مسابقه با صحبت بهروان ناظر بازی رحیم‌زاده را از نیمکت تراکتورسازی اخراج کرد.

* ادینهو مهاجم تراکتورسازی در لحظاتی از بازی با حرکات دستش هواداران تراکتورسازی را دعوت به آرامش و همچنین تشویق کرد. این موضوع با استقبال هواداران تبریزی همراه بود.

* حمید درخشان که علیپور را آماده حضور در میدان می‌کرد با تداوم حملات تراکتورسازی تصمیمش را عوض کرد و نورالهی را به زمین فرستاد اما چند دقیقه بعد مجددا علیپور وارد زمین شد.

* در قایقی بعد محسن بنگر تکلی شدید را روی پای دروازه‌بان تراکتورسازی انجام داد که با کارت زرد داور همراه بود. البته بازیکنان تراکتورسازی اعتقاد به اخراج بنگر داشتند. بنگر بعد از این موضوع از دروازه‌بان تراکتورسازی عذرخواهی کرد.

* در اواخر مسابقه در حالی که داور آفساید بازیکن تراکتورسازی را اعلام کرده بود اما وی توپ را به سوشا نداد و به خارج زمین زد که این موضوع با واکنش منفی مکانی همراه بود که به سمت بازیکن حریف دوید و او را هل داد. داور در این صحنه به مکانی کارت زرد نشان داد.


ویدیو : درگیری نوری با عابدینی و اخراج مربی تراکتور