درگیری سلیمی و مربی اش در برنامه زنده : بهداد سلیمی و كوروش باقری در برنامه ...


بهداد سلیمی و كوروش باقری در برنامه تلویزیونی حاضر شدند تا درباره اتفاق های اخیر وزنه برداری صحبت كنند كه این موضوع به درگیری لفظی سرمربی تیم ملی و قویترین مرد جهان منجر شد. زندگی نیوز: بهداد سلیمی و كوروش باقری در برنامه تلویزیونی حاضر شدند تا درباره اتفاق های اخیر وزنه برداری صحبت كنند كه این موضوع به درگیری لفظی سرمربی تیم ملی و قویترین مرد جهان منجر شد.

در همین لحظه ای كه این خبر منتشر می‌شود، سرمربی تیم ملی وزنه برداری و قویترین مرد جهان، رودروی هم قرار گرفتند و به بدترین شكل ممكن نسبت به هم انتقاد كردند.

در شرایطی كه مدتی است فضای وزنه برداری متشنج شده و رابطه خوبی بین سرمربی تیم ملی و ملی پوشان المپیكی وجود ندارد، برنامه تلویزیونی وقت اضافه، از كوروش باقری و بهداد سلیمی دعوت كرد تا به این مسائل پرداخته شود كه این برنامه با توجه به دعوایی كه بین سرمربی تیم ملی كه بعد از المپیك نشان لیقات دریافت كرد و همچنین قویترین مرد جهان راه افتاد، به بدترین شكل ممكن به پایان رسید.

در این برنامه بهداد سلیمی با ادبیات نامناسبی سرمربی تیم ملی را مخاطب قرار داد ، آنهم در شرایطی كه كوروش باقری هم بسیار عصبانی شد و نسبت به انتقادها پاسخ داد.

این برنامه در حالی شكل گرفت كه به نظر می رسد رسانه ملی، در این رابطه عملكرد خوبی نداشت، چون نه تنها به حل موضوع كمكی نشد بلكه اتفاق های درونی تیم ملی وزنه برداری كشور، در شرایط نامناسبی پیش چشم مردم قرار گرفت. این برنامه به بیشتر شدن اختلاف ها كمك كرد.


ویدیو : درگیری سلیمی و مربی اش در برنامه زنده