درگیری خونین در آرایشگاه/ مرگ مرد 50 ساله در دعوا دو جوان : اخبارحوادث  - درگیری ...




اخبارحوادث  - درگیری خونین در آرایشگاه/ مرگ مرد 50 ساله در دعوا دو جوان

با تلاش ماموران دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی شهرستان نیشابور خراسان رضوی قاتل فراری ۵۶ ساله در کمتر از ۱۲ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سید حسن حسینی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام گزارشی به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع منجر به جرح یکی از شهروندان، ماموران کلانتری ۱۱ نیشابور به محل نزاع در خیابان مدرس این شهر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: ماموران پس از مراجعه به محل و بررسی اظهارات اهالی متوجه می‌شوند فردی ۵۶ ساله با یک قبضه چاقو به یک مغازه آرایشگری مراجعه و قصد درگیری با مالک آرایشگاه را داشته که متاسفانه یکی از شهروندان حدودا ۵۰ساله که در مغازه قصد جلوگیری از نزاع را داشته بدلیل اصابت چاقو به ناحیه گردن مجروح و بلافاصله قاتل از محل متواری می‌شود.

وی ادامه داد: مصدوم بلافاصله به اورژانس منتقل اما متاسفانه بر اثر شدت خونریزی مصدوم فوت می‌نماید.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: پس از این حادثه و شناسایی هویت متهم، ماموران پلیس آگاهی با راهنمایی‌های مقام قضایی اقدامات پلیسی خود را آغاز و تمامی محل‌های اختفاء وی را زیر نظر گرفته تا اینکه حدود ساعت ۱۰ شب گذشته متهم را در زمین‌های کشاورزی اطراف شهر دستگیر و در بازرسی از وی آلت قتاله کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: با دستگیری و انتقال متهم به پلیس آگاهی بلافاصله مقام قضایی نیز حاضر و متهم در مقابل ادله و مستندات، به قتل شهروند اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.


 اخبارحوادث  - باشگاه خبر نگاران


ویدیو : درگیری خونین در آرایشگاه/ مرگ مرد 50 ساله در دعوا دو جوان