دروازه بانی كه مشغول بازارگرمی برای استقلال و پرسپولیس است :  اخبار ورزشی - ...



مشکل جدید برای دروازه‌بان کروات پرسپولیس , استقلال پرسپولیس , پرسپولیس استقلال


 اخبار ورزشی - مهم نیست طرفدار چه تیمی هستی!
دروازه بانی كه مشغول بازارگرمی برای استقلال و پرسپولیس است

شما چه پرسپولیسی شوید و چه استقلالی و یا اینکه به تیم دیگری بروید حق ندارید خود را متعصب و هوادار دوآتشه آن تیم بنامید.

به گزارش جام نیوز، «بعد از مشخص شدن وضعیتم با پرسپولیس و در صورت به توافق نرسیدن با این باشگاه صحبت‌های رسمی‌ام را با استقلالی‌ها انجام می‌دهم. من هم مثل هر بازیکن دیگری پیشنهادهایی دارم که باید به آنها فکر کنم. البته بعد از اینکه راهی هر تیمی شدم اعلام می‌کنم که طرفدار کدام تیم هستم»!

این جدیدترین اظهارنظر محسن فروزان دروازه‌بان فصل گذشته گسترش فولاد است که در 27 بازی 32 بار دروازه‌اش باز شده است.

او کاملا حق دارد که اگر پیشنهادهایی داشته باشد بهترینش را انتخاب کند اما در مورد پرسپولیس و استقلال باید خیلی مسائل را رعایت کند.

 هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده او مدعی است که اگر با پرسپولیسی‌ها به توافق نرسد بلافاصله با تیم رقیب مذاکره خواهد کرد. تا اینجا هم حق را به او می‌دهیم چون در فوتبال امروز که اکثر فوتبالیست‌های ما از حرفه‌ای‌گری‌اش فقط قرارداد بالا را یاد گرفته‌اند نمی‌توان بیشتر از این انتظار داشت. اصلا امثال فروزان‌ها می‌توانند تا دقیقه نود خود را پرسپولیسی بدانند و در لحظه آخر به استقلال بروند و یا برعکس.

این تیپ بازیکنان هنوز سرخابی نشده احساس خود را برای هواداران دو تیم مشخص کرده‌اند. به همین دلیل باید از الان با آنها اتمام حجت کرد. اینکه شما چه پرسپولیسی شوید و چه استقلالی و یا اینکه به تیم دیگری بروید حق ندارید خود را متعصب و هوادار دوآتشه آن تیم بنامید.

محسن فروزان‌ها که امروز خیلی راحت از پرسپولیسی‌ یا استقلالی شدن خود خبر می‌دهند و برایشان (غیر از بحث مالی) فرق ندارد که کدام تیم را انتخاب کنند فردا روزی باید حواسشان باشد که اگر دریافتی‌هایشان به تعویق افتاد، جریمه شدند و یا... هیچ منتی بر سر هوادار نگذارند چون اگر هوادار برایشان مهم باشد و اصلا علاقه خاصی به یکی از این دو تیم داشته باشند نه تنها با دو طرف مذاکره نمی‌کنند بلکه اگر علاقه‌ای وجود داشته باشد خیلی زود تیمشان را انتخاب خواهند کرد.

 البته در سال‌های گذشته هم کم بازیکن نداشتیم که ابتدا با یکی از این دو تیم مذاکره کردند و بعد سر از تیم رقیب درآوردند و یا اینکه بازیکنانی که در لیگ دوازدهم برای پرسپولیس بازی کردند اما با چرخشی 180 درجه‌ای در لیگ سیزدهم به استقلال رفتند، مثل محمد قاضی؛ به هرحال فوتبال حرفه‌ای است!


اما آیا پیراهن این دو باشگاه که روزی روزگاری بازیکنان برایش سر و دست می‌شکستند و از اینکه سرخابی شده‌اند خواب به چشمانشان نمی‌آمد اینقدر کم ارزش شده که اینطور در موردش صحبت و تصمیم‌گیری می‌شود.

 فروزان و امثال او چون احتمالا از کودکی طرفدار سرخابی‌ها نبوده‌اند حالا برای رفتن به یکی از این دو تیم خیلی راحت صحبت می‌کنند.
 اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو : دروازه بانی كه مشغول بازارگرمی برای استقلال و پرسپولیس است