"درس" مهرجویی در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود :       مدیر تماشاخانه ایرانشهر ...



 

 داریوش مهرجویی , ایرانشهر , پشت صحنه

 

مدیر تماشاخانه ایرانشهر از اجرای عمومی نمایش "درس" به کارگردانی داریوش مهرجویی در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر خبر داد.p>

مجید جوزانی مدیرعامل تماشاخانه ایرانشهر درباره اجرای عمومی نمایش "درس" به خبرنگار مهر گفت: با توجه به صدور مجوز متن نمایشنامه "درس" برای آقای داریوش مهرجویی و اجرای آن در جشنواره بیست و نهم تئاتر فجر طبیعتا برنامه ریزی برای اجرای عمومی اثر هم انجام شده است. طبق توافقاتی که با دبیرخانه جشنواره فجر و اداره کل هنرهای نمایشی انجام دادیم قرار شد نمایش "درس" بلافاصله بعد از اجرا در جشنواره بیست و نهم در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر هم اجرا شود.

وی ادامه داد: تفاهم نامه و آیین نامه اجرا به آقای مهرجویی ارائه شده است. طبق اطلاعاتی که اعلام شده نمایش "درس" با حضور امیر جعفری و ترانه علیدوستی اجرا می شود.

مدیرعامل تماشاخانه ایرانشهر درباره سالن و مکان تمرین نمایش "درس" یادآور شد: شیوه آقای مهرجویی اینگونه است که تمرینات اولیه را در منزل خود انجام می دهند. اما هر زمان که ایشان نیاز به سالن تمرین داشته باشند از طرف تماشاخانه ایرانشهر سالن تمرین در اختیار ایشان قرار می گیرد.

داریوش مهرجویی نمایش "درس" نوشته اوژن یونسکو را که پیش از این ترجمه کرده بود، در بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه می برد.... / خبرگزارى مهر 



ویدیو : "درس" مهرجویی در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود