دردسر استقلالی ها برای جذب مسلمان/محسن مسلمان وارد باشگاه استقلال شد :   اخبار ...



محسن مسلمان , طلاق محسن مسلمان , محسن مسلمان طلاق

 
 اخبار ورزشی  - تکرار بلایی که سر جمشیدیان آمد؛
دردسر استقلالی ها برای جذب مسلمان؛ در لحظه آخر چه کسی از لیست خارج می شود؟میرحسین صادقی در استقلال

در صورت جذب محسن مسلمان و یا ماندن امیرحسین صادقی در استقلال، این باشگاه مجبور است یکی از بازیکنانش را از لیست خارج کند و این اتفاق به احتمال فراوان برای میلاد سلیمان فلاح رخ خواهد داد.

 در حالی روز (دوشنبه) قراربود تکلیف حضور محسن مسلمان در استقلال مشخص شود که اوضاع جالبی در لیست نفرات این تیم وجود ندارد.

علاقمندان به این تیم به خاطر دارند که ابتدای فصل و تنها ساعاتی پیش از اتمام وقت نقل و انتقالات، استقلالی ها موفق شدند یعقوب کریمی را به خدمت بگیرند و با توجه به پر بودن لیست شان احمد جمشیدیان را از لیست خارج کردند. اقدامی که واکنش های مختلفی را هم برانگیخت اما این اتفاق افتاد و جمشیدیان تا نیم فصل بدون تیم ماند.

 حالا کافی است یک بار دیگر به لیست استقلال نگاهی بیاندازیم. این تیم در حال حاضر با میلاد سلیمان فلاح، میلاد نوری، وحید طالب لو، رضا عنایتی و فردریک هلمکه قرارداد بسته و در آن طرف آندرانیک تیموریان، پژمان نوری، مهدی کریمیان و رافائل داسیلوا از این تیم جدا شده‌اند.

 به عبارت ساده تر استقلال در حال حاضر یک نفر بیشتر از ظرفیت لیستش را در اختیار دارد و لاجرم باید یک بازیکن دیگر هم از این تیم جدا شود.

فرض بگیریم امیرحسین صادقی جدایی اش از استقلال قطعی باشد و در این صورت لیست استقلال تکمیل می شود اما مشکل زمانی ایجاد می شود که قرار باشد مسلمان به استقلال بیاید و اینجا هم باید یک بازیکن از استقلال جدا شود.

 فرض دیگری که اصلا بعید نیست، این است که هم مسلمان جذب شود و هم صادقی جدا نشود. در این صورت مشکل دو چندان می شود و آبی ها باید دو بازیکن را از لیست خود کنار بگذارند.

در این میان سه گزینه ظاهرا شانس بیشتری برای جدایی دارند، گزینه اول محمد قاضی است که از فولاد با پیشنهاد جدی روبه رو است اما استقلالی ها ظاهرا تمایلی به جدایی او ندارند و گزینه دوم هم هاشم بیگ زاده است که با توجه به جدایی صادقی، استقلال نمی گذارند او جدا شود، در نهایت به سومین و اصلی ترین گزینه می رسیم، میلاد سلیمان فلاح.
 
ظاهرا اتفاقی که برای جمشیدیان در ابتدای فصل رخ داد، در اینجا برای سلیمان فلاح رخ می دهد و اگر مسلمان استقلالی شود یا اگر صادقی در استقلال ماندنی شود، این بازیکن از آبی پوشان جدا خواهد شد.

شاید مطرح شود که با جدایی طاحونی و کرمانی مقدم، مشکل لیست استقلال باید حل شده باشد اما باید توجه کرد که این دو بازیکن در لیست امیدهای استقلال حضور داشتند و عدم حضور آنها این مشکل را مرتفع نمی کند و دلیل جدایی کرمانی مقدم این بوده که استقلالی ها مثل سایر تیم ها نمی توانستند بیشتر از 6 بازیکن جذب کنند و استقلال با حضور او، هر 6 سهمیه اش را پر کرده بود و حالا تک سهمیه باقی مانده اش را برای مسلمان نگه داشته و البته با حضور این بازیکن، احتمالا سلیمان فلاح از این تیم جدا خواهد شد.

 

                                    ...................................................


برای مذاکره نهایی با افشارزاده؛
محسن مسلمان وارد باشگاه استقلال شد

مهاجم ذوب آهن برای مذاکره نهایی با استقلال وارد محل ساختمان این باشگاه شد.

به گزارش جام نیوز، محسن مسلمان که چند هفته ای است مد نظر باشگاه استقلال قرار دارد، برای مذاکرات نهایی با بهرام افشارزاده وارد محل این باشگاه شد.

امیرحسین صادقی هم که نامش در فهرست خروجی این تیم قرار گرفته است، برای دیدار با افشارزاده به باشگاه استقلال رفته است.


 اخبارورزشی -   ایسنا,جام نیوز



ویدیو : دردسر استقلالی ها برای جذب مسلمان/محسن مسلمان وارد باشگاه استقلال شد