«دردسرهای شیرین» در کویر شهداد : گروه فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» ساخته کمال ...


گروه فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» ساخته کمال تبریزی از فردا عازم کویر شهداد می شوند. بانی فیلم: گروه فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» ساخته کمال تبریزی از فردا عازم کویر شهداد می شوند.

تاکنون حدود 20 درصد از صحنه های این پروژه جلوی دوربین رفته و گروه طی این مدت در منطقه 7 باغ کرمان مشغول فیلمبرداری بودند. فیلمبرداری در کویر شهداد حدود یک هفته به طول می انجامد و پس از آن کمال تبریزی سکانس های داخلی را جلوی دوربین می برد. قرار است طی یک هفته آینده فیلمبرداری در کویر شهداد و روستایی در این منطقه انجام شود. شهاب حسینی و نازنین بیاتی دو بازیگر اصلی ان پروژه هستند.

کویر شهداد , تور کویر مصر , قصر شیرین

 «دردسرهای شیرین» نوعی کمدی رومانتیک است که در آن شیرین (شخصیت اول زن فیلم) ماجرای آشنایی خود و خانواده اش با کسی که قرار است به خواستگاری او بیاید را برای تماشاگر روایت می کند. لوکیشن های فیلم تماماً در شهر و استان کرمان انتخاب شده و سعی شده در کنار نقل داستانی جذاب و سرگرم کننده به مقولات و مفاهیمی چون انرژی های پاک، تعامل سازنده و سالمِ انسان با طبیعت و محیط زیست، و مصرف بهتر منابع طبیعی اشاره شود.

تدوین این فیلم به بهرام دهقانی سپرده شده و قرار است موسیقی آن را مسعود سخاوت دوست بسازد. دلیل انتخاب این آهنگساز، کرمانی بودنش است. چرا که موسیقی فیلم  تلفیقی از ملودی های شهر کرمان خواهد بود.

عوامل اصلی سازنده فیلم «دردسرهای شیرین» عبارتند از: کارگردان: کمال تبریزی، نویسنده فیلمنامه: نغمه ثمینی با همکاری علی میرمیرانی براساس طرحی از محمدعلی حسین نژاد، تدوین: بهرام دهقانی، دستیار اول و برنامه ریز: سید جمال سید حاتمی، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراح صحنه: سارا سمیعی، طراح لباس: مجید لیلاجی، طراح گریم: مجید اسکندری، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، عکاس: زهرا مصفا، مدیر تولید: جلیل شعبانی، مدیرتدارکات: سید رسول حاتمی، بازیگران: شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح، نازنین فراهانی، پریوش نظریه، مهدی حسینی بجستانی، عیسی یوسف پور و ...
تهیه کننده: محمد علی حسین نژاد.


ویدیو : «دردسرهای شیرین» در کویر شهداد