درخواست شورای‌عالی اصلاح طلبان از روحانی : شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی ...


شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان از رییس جمهور خواست به وظایف خود در پاسداری از قانون اساسی عمل کند. خبرگزاری ایلنا: شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان از رییس جمهور خواست به وظایف خود در پاسداری از قانون اساسی عمل کند.

الهام فخاری در گفت‌وگویی در مورد جلسه امشب شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: در جلسه امشب ، رویه و نتیجه کار هیات های نظارت در بررسی صلاحیت نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور مطرح و بررسی شد و رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت گسترده اصلاح طلبان و دیگر حامیان دولت غیرقابل قبول تلقی شد.

مسئول روابط عمومی شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان ادامه داد: اعضای شورای،  پیگیری اعتراض قانونی و تقاضای تجدید نظر در نتایج مذکور را مورد تاکید قرار دادند. این شورا از استیفای حق قانونی و پیگیری تقاضای تجدیدنظر داوطلبان اعلام حمایت کرد و از رییس جمهور خواستار ایفای وظایف در پاسداری از قانون اساسی شد.

وی تاکید کرد: در این جلسه تاکید شد با وجود وضعیت کنونی،  اصلاح طلبان و دیگر حامیان دولت با حضور خود برای تشکیل مجلس در شان ملت ایران تلاش کنند. در این جلسه معیارهایی برای بررسی نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان برای فعالیت های انتخاباتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


ویدیو : درخواست شورای‌عالی اصلاح طلبان از روحانی