درخواست آمریکا از اسرائیل برای تدارک جنگ : منابع خبری تاکید می‌کنند برای اولین ...


منابع خبری تاکید می‌کنند برای اولین از زمان آغاز بحران سوریه تاکنون، مقامات آمریکایی از رژیم صهیونیستی خواسته‌اند آمادگی‌های خود برای جنگ احتمالی با سوریه را جدی بگیرد.  خبرگزاری فارس: منابع خبری تاکید می‌کنند برای اولین از زمان آغاز بحران سوریه تاکنون، مقامات آمریکایی از رژیم صهیونیستی خواسته‌اند آمادگی‌های خود برای جنگ احتمالی با سوریه را جدی بگیرد.
 
 آمریکا از رژیم صهیونیستی خواسته‌ است خود را برای جنگ احتمالی با سوریه آماده و مهیا کند.

در این ارتباط منابع آگاه موثق تاکید کردند: این اولین‌باری است که آمریکا به این صراحت از احتمال بروز جنگ بین دمشق و تل‌آویو سحن می‌گوید.

این منابع در ادامه افزودند که آمریکا به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که با جدیت بیشتری با خطری تعامل کنند که رهبران سوریه و نظام این کشور به طور خاص در این مرحله بر موجودیت و امنیت اسرائیل دارد.

کاخ سفید در ادامه هشدارهای خود گفته است که این احتمال وجود دارد، اسرائیل در بحران سوریه دخالت کند و دست به اقدامات پیشگیرانه بزند و در این بین پایگاه‌ها و سامانه‌های موشکی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

همچنین کاخ سفید از تل‌آویو خواسته تا هماهنگی‌های خود با گروه‌های تروریستی و افراد مسلح در سوریه که به معارضان سوری معروف هستند، افزایش دهد.

این منابع می‌افزایند: واشنگتن به تل‌آویو تاکید کرده است که اقدام در این زمینه باید با هماهنگی آمریکا صورت گیرد و سران رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه خودسرانه اقدام نکنند، چون در این خصوص این بیم وجود دارد که آتش جنگ با حزب الله در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی شعله‌ور شود و اسرائیل ناخواسته درگیری جنگی سخت با این حزب شود.

واشنگتن با تاکید بر اینکه ورود اسرائیل با جنگی ناخواسته با حزب الله تهدیدات بی‌سابقه‌ای برای موجودیت این رژیم به دنبال دارد، از سران رژیم صهیونیستی خواسته است، امادگی خود را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

همچنین این منابع افشا کردند، روسیه از طریق کانال‌های ارتباطی ویژه خود به اسرائیل هشدار داده که مبادا تحت فشار و به خواست برخی طرف‌ها دست به اقدامی نظامی علیه سوریه بزند.


ویدیو : درخواست آمریکا از اسرائیل برای تدارک جنگ