درخشش ستاره های منصوری در آسمان ژنو!(تصویری) : اخبار گوناگون - درخشش ستاره ...



اخبار گوناگون - درخشش ستاره های منصوری در آسمان ژنو!(تصویری)

خودروهای مختلف از بنتلی و رولزرویس تا لامبورگینی و بوگاتی زیر تیغ جراحی خانه تیونیگ منصوری رفته و توجهات بسیاری را جلب کرده اند. علاوه بر ظاهر شم نواز این خودورها، زیر درپوش موتور آنها نیز هیولاهایی خفته آماده بیدار شدن هستند.

 شرکت منصوری به واسطه برخی از خلاقانه ترین و جسورانه ترین پروژه های سفارشی سازی خودرو در سراسر جهان مشهور است. برای حضور در نمایشگاه خودرو ژنو 2014، خودروهای مختلف از بنتلی و رولزرویس تا لامبورگینی و بوگاتی زیر تیغ جراحی خانه تیونیگ منصوری رفته و بار دیگر توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرده اند. اگرچه ظاهر این خودورها به خودی خود چشم نواز و تاثیرگذار بوده، اما زیر درپوش موتور آنها نیز هیولاهایی خفته آماده بیدار شدن هستند. در ادامه این مطلب معرفی کوتاهی از خودروهای منصوری - شرکتی آلمانی با مدیریت آقای کوروش منصوری - در نمایشگاه خودرو ژنو خواهیم داشت.

منصوری بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپر
این خودرو از طراحی رنگ جدید و ادوات داخلی چشم نواز و پیچیده منصوری سود می برد. منصوری بنتلی فلایینگ اسپر دارای پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر (W12) با دو توربوشارژر است که توانایی تولید 888 اسب بخار نیرو را دارد. این خودرو تنها طی 3.6 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می رساند.
 

آسمان پر ستاره , رویا و آسمان پر ستاره , آسمان

 

ستاره , ستاره ها , آیفون تصویری

 

تست هوش تصویری , ستاره اسکندری , رسانه تصویری وی گذر

 
منصوری رولز رویس ریث
این خودرو از پیشرانه 6.6 لیتری 12 سیلندر (V12) ارتقا یافته با دو توربوشارژر که توانایی تولید 730 اسب بخار نیرو را دارد، سود می برد. منصوری رولز رویس ریث قادر است طی 4.4 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت رسانده و در نهایت بیشینه سرعت 300 کیلومتر در ساعت را کسب کند.
 

آسمان شب , آسمان هفتم , هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل آسمان اصفهان , معمای تصویری , ستاره پسیانی

 

زیر آسمان شهر , مجله تصویری , آژانس مسافرتی آسمان

 
منصوری لامبورگینی اونتادور LP700-4 کربونادو جی تی
این خودرو تجلی بلندپروازی های منصوری بوده و با پیشرانه 6.5 لیتری 12 سیلندر (V12 ) با دو توربوشارژر توانایی تولید نیروی فوق العاده 1600 اسب بخار را دارد. منصوری لامبورگینی اونتادور LP700-4 کربونادو جی تی تنها طی 2.1 ثانیه سرعت خود را صفر به 100 کیلومتر در ساعت می رساند. فیبر کربن در نقاط مختلف این سوپر اسپرت منصوری از کاپوت و زیررکابی تا رینگ ها و اسپویلر عقب مورد استفاده قرار گرفته است.

چت تصویری , آموزش تصویری هک تلگرام , آسمان من

 

تبدیل فایل تصویری به صوتی , آموزش تصویری روابط زناشویی , آموزش تصویری

 

ستاره قطبی , مجله اینترنتی ستاره , جواد منصوری

 
منصوری بوگاتی ویرون ویور
یکی از برترین خودروهای منصوری در نمایشگاه خودرو ژنو بوگاتی ویرون ویور محسوب می شود. منصوری نیازی به دستکاری زیاد در پیشرانه 8 لیتری 16 سیلندر (W16 ) با چهار توربو بوگاتی ویرون نداشته، اما اطلاعاتی درباره میزان نیروی خروجی آن از سوی این شرکت ارائه نشده است. همانند اونتادور، منصوری ویرون ویور نیز از فیبر کربن در بخش های مختلف خود سود می برد.

 

معما تصویری , حسین منصوری , ستاره باکس

 

کریم منصوری , علی منصوری , احادیث تصویری

 

جوک تصویری , حدیث تصویری , آسمان خراش

 اخبار گوناگون - پول‌نیوز

 


ویدیو : درخشش ستاره های منصوری در آسمان ژنو!(تصویری)