درخشان: امیدوارم در برزیل کیسه‌گل نشویم : پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش ...


پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش باید به این سؤال پاسخ دهد که چه دلیلی وجود داشته که او آفریقای جنوبی را برای اردوی تیم ملی انتخاب کرده است. خبرگزاری فارس: حمید درخشان در خصوص شرایط اردویی تیم فوتبال کشورمان و لغو بازی ایران مقابل موزامبیک گفت: تیم ملی در این اردو اصلا شرایط خوبی نداشت و حالا هم که این بازی لغو شده همه چیز نور علی نور است. وقتی که بازی‌های ملی مناسب برگزار نمی‌کنیم و با تیم‌های باشگاهی آفریقای جنوبی مساوی می‌کنیم این موضوع به حیثیت فوتبالی ما لطمه می‌زند. چرا که تیم ملی به برگزاری بازی‌های سنگین نیاز دارد تا عیارش مشخص شود و اگر برگزاری اینگونه بازی‌ها نباشد همه چیز در صفحه مبهمی قرار می‌گیرد که نمی‌توان به چیزی فکر کرد چرا که نه سیستم دفاعی تیم مشخص می‌شود و نه سیستم حمله‌ای و این تیم ملی است که در مجهولات گیر می‌کند و در جام جهانی هم نه راه پس دارد نه راه پیش و شاهد خواهیم بود در برزیل تیم ملی فقط می‌تواند دستش را به علامت تسلیم بالا ببرد.

وی ادامه داد: آن طوری که من هم شنیدم خود کی‌روش از این اردو راضی نیست و باید به این سؤال پاسخ دهد که چرا و به چه دلیلی وجود داشته که او آفریقای جنوبی را برای اردوی تیم ملی انتخاب کرده است اما حالا که تیم ملی راهی آفریقای جنوبی شده باید از این شرایط بهره‌برداری خوبی کند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه مقصر شرایط به وجود آمده را چه کسی می‌داند، خاطرنشان کرد: من خود کی‌روش را مقصر تمام این شراط می‌دانم چرا که او خودش همه کارها را هماهنگ کرد و تمام خط و خطوط سفرها را به فدراسیون می‌دهد و فدراسیون هم تابع او بوده و به نظرم هر اتفاقی که افتاده خود کی‌روش مقصر است. متاسفانه من شرایط را خوب نمی‌بینم و امیدارم در برزیل کارها سخت پیش نرود.

درخشان در خصوص اینکه شاید عده‌ای با گفتن این جمله که ایرانی‌ها مرد روزهای سخت هستند منتظرند تا تیم ملی در برزیل معجزه کند، افزود: درست است که ما ایرانی‌ها مرد روزهای سخت هستیم اما در جام جهانی و در سه بازی وحشتناک باید مرد عمل باشیم و من قول می‌دهم خیلی هم مرد عمل باشیم نهایتا یک مساوی می‌گیریم اما دو بازی دیگر چه؟ با این وضعیت قطعا دست‌هایمان بالا خواهد بود چرا که با تیم‌های گردن کلفتی بازی داریم. نباید خودمان را گول بزنیم چرا که بازی‌ها در برزیل جای شوخی ندارد و همه تیم‌ها در بهترین کیفیت‌شان به برزیل می‌آیند.آنجا دیگر با کره بازی نداریم که دفاعش اشتباه کند و یک گل بزنیم. در برزیل هر تیم نهایتا 5 درصد اشتباه کند و 95 درصد باید تلاش کرد تا به پیروزی رسید. غیرت و تعصب هم تا جایی جواب می‌دهد و من امیدوارم در برزیل کیسه گل حریفان نشویم.


ویدیو : درخشان: امیدوارم در برزیل کیسه‌گل نشویم