دختر جوان سناریوی اسید پاشی بر روی خودش را طراحی کرد/ آتش زدن خودرو به خاطر شنیدن جواب منفی + عکس :




 اخبار حوادث  - جزئیات اسید پاشی در خیابان سازمان آب
دختر جوان سناریوی اسید پاشی بر روی خودش را طراحی کرد/ آتش زدن خودرو به خاطر شنیدن جواب منفی + عکس

دختر جوانی که برای دستگیری مزاحمش سناربوی دروغین اسیدپاشی را صحنه سازی کرده بود،‌با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی به دام افتاد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، در ساعت 11:00 مورخه 23 آذر ماه وقوع یک فقره اسیدپاشی در  خیابان مرزداران – خیابان سازمان آب – روبروی پارک پرند به کلانتری 139 مرزداران اعلام شد. 
 
پرونده در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "اسیدپاشی" و به دستور قاضی حسین پور ، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت تحقیقات در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 
 
اظهارات شاکیه :  
خانم 27 ساله ای که از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مدعی اسیدپاشی بر روی خودرو 206 خود شده بود ، پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " در حالیکه در کنار خیابان توقف کرده و با تلفن همراه خود در حالب صحبت کردن بودم ، یک موتورسیکلت با دو سرنشین از کنار ماشینم عبور کرد که ناگهان ترک نشین موتور اقدام به پرت کردن یک قوطی به سمت خودرو بنده نمود ؛ خوشبختانه به واسطه بالا بودن شیشه ماشین محتویات قوطی به داخل ماشین نفوذ نکرد ؛ هر دو سرنشین موتورسیکلت کلاه ایمنی به سر داشتند و من موفق به مشاهده چهره آنها نشدم ؛ زمانیکه از ماشین پیاده شدم ، متوجه شدم که بطری پرتاب شده به سمت شیشه ی سمت راننده حاوی اسید است که بلافاصله موضوع را به 110 اطلاع دادم ". 
 
شاکیه در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "از چندی پیش فرد ناشناسی از طریق تماس های تلفنی دائما برای من ایجاد مزاحمت می کرد و تهدید می کرد که خودرو  مرا آتش خواهد زد و بر روی صورتم نیز اسید می پاشد ؛ این شخص چند پیش تهدید خود مبنی بر آتش زدن خودرو را عملی کرد و خساراتی به خودرو 206 بنده وارد کرد . مدتی از تهدیدهای این شخص خبری نبود تا اینکه مجددا مزاحمت و تهدیدها آغاز شد و اینبار فرد ناشناس مرا به اسیدپاشی تهدید می کرد ؛ احتمال می دهم که اسیدپاشی نیز توسط این همین شخص ناشناس صورت گرفته باشد".

 

اسید پاشی به صورت یک دختر جوان در شرق تهران , اسید پاشی به جوان 25 ساله در خوزستان , جواب محمدرضا گلزار به خواستگاری دختر جوان


دستگیری متهم پرونده حریق خودرو :  
با توجه به اظهارات شاکیه ، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی جوانی 25 ساله بنام "سعید . ف" در منطقه خلیج شده ، او را دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند . 
 
"سعید . ف" در اظهارات اولیه منکر هرگونه اقدام به ایجاد مزاحمت برای شاکیه و همچنین حریق عمدی خودرو 206 شاکیه می شد اما در ادامه و با توجه به دلایل و مدارک بدست آمده از داخل منزلش ، به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان داشت که به دلیل جواب منفی شاکیه به پیشنهاد ازدواجش اقدام به ایجاد مزاحمت و نهایتا آتش زدن خودرو شاکیه وی نموده است . 
 
سعید در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : "حدودا یک سال پیش بواسطه ارتباط کاری که با شاکیه پیدا کرده بودم ، به او علاقه مند شده و تصمیم گرفتم تا با او ازدواج کنم اما او با پیشنهاد ازدواج من مخالفت کرد و همین موضوع انگیزه ایجاد مزاحمت و نهایتا آتش زدن خودرو وی شد ". 
 
سعید در ادامه اعترافات خود منکر هرگونه اقدام به اسیدپاشی شد و اعلام کرد که هیچگونه اقدامی در خصوص اسیدپاشی نکرده و از این موضوع بی اطلاع است .

 

زن جوان قربانی اسید پاشی شوهرش شد , محمدرضا گلزار جواب محمدرضا گلزار به خواستگاری دختر جوان فیلم , اسید پاشی

 
اعتراف به طراحی سناریوی اسیدپاشی : 
با توجه به تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اظهارات متهم پرونده حریق خودرو ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که سعید هیچگونه نقش و مشارکتی در پرونده اسیدپاشی نداشته است ؛ لذا در ادامه رسیدگی به پرونده اسیدپاشی ، تحقیقات از شاکیه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت . 
 
با انجام تحقیقات گسترده ، سرانجام شاکیه لب به بیان حقیقت گشود و به طراحی سناریو اسیدپاشی و اجرای آن توسط خودش اعتراف کرد ؛ این خانم جوان در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : "زمانیکه تهدیدهای فرد ناشناس در خصوص اسیدپاشی آغاز شد ، ترسیده بودم که اینبار نیز همانند تهدید به آتش زدن خودرو این شخص اقدام به عملی نمودن تهدید خود نماید ؛ به همین علت و با اطلاع از حساسیت ایجاد شده در خصوص موضوع اسیدپاشی تصمیم گرفتم تا با طرح دروغین موضوع اسیدپاشی ، توجه پلیس را به موضوع جلب نمایم " . 
 
متهمه در خصوص نحوه اجرای سناریوی اسیدپاشی ، به کارآگاهان گفت : "با خرید اسید به محله ی خلوتی در منطقه مرزداران رفته و در خلوتی خیابان اقدام به ایجاد صحنه اسیدپاشی بر روی خودرو 206 خود کردم ؛ پس از آن با پلیس تماس گرفته و مدعی شدم که سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به اسیدپاشی کرده و از محل متواری شده اند ". 
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به اعتراف متهم پرونده ی حریق خودرو ، قرار قانونی برای این متهم صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت " . 
 
سرهنگ حاجی زاده در خصوص صدور قرار قانونی برای شاکی پرونده اسیدپاشی نیز عنوان داشت:  " با توجه به اعتراف صریح متهمه در خصوص طرح شکایت دروغین در پرونده اسیدپاشی و ارائه اظهارات کذب ، از سوی مقام محترم قضایی قرار قانونی برای این شخص صادر شد " . 


  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : دختر جوان سناریوی اسید پاشی بر روی خودش را طراحی کرد/ آتش زدن خودرو به خاطر شنیدن جواب منفی + عکس