دختر جوان برای نجات از دست آدم ربا، در خودرو را باز کرد و بیرون پرید :  یک ...




 یک دختر جوان در حالی که هفته گذشته حال مساعدی نداشت برای آن که خودش را به منزل برساند به کمک یکی از دوستانش از میدان جهاد پرایدی را به صورت دربست کرایه کرد تا با آن به بولوار پیروزی برود .

 پراید حرکت کرد و هنوز خودرو به میدان صدا وسیما نرسیده بود که دریک لحظه راننده پراید در های خودرو را قفل کرد و در حالی که بر سرعتش به طرز وحشتناکی  افزود از مسیر منحرف شد و به سمت کوهسنگی تغییر مسیر داد .

دختر جوان که متوجه ماجرا شد برای آن که خود را از دست مرد شیاد نجات دهد نقشه ای را که یک لحظه به ذهنش رسید اجرا و رو به راننده کرد و بدون آن که ازاین اقدام راننده خودش را مضطرب نشان دهد گفت گوشه مانتو و شالم لای در گیر کرده و این امر ناراحتم کرده است.

راننده که تصور نمی کرد این نقشه برای فرار باشد قفل در ها را باز کرد و دختر جوان، در حالی که خودرو همچنان در حال حرکت بود همزمان با بازکردن در خودرا به بیرون پرت کرد .دختر جوان براثر ضربه بیهوش روی زمین افتاد و راننده شیطان صفت با دیدن صحنه پا روی پدا ل خودرو فشردو متواری شد .

در ادامه دختر جوان که از ناحیه دست و پا دچار جراحاتی شده بود با کمک زن و شوهری جوان که  شاهد ماجرا بودند به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت .زمانی که حال دختر جوان کمی بهتر شد راه دادسرای مشهد را در پیش گرفت و با مراجعه به شعبه 703 ، شکایتش را به بازپرس علیزاده ارائه کرد .بازپرس پرونده با توجه به سرنخ های موجود در پرونده از پلیس خواست تا ارابه شیطانی را هرچه سریع تر شناسایی و راننده آن را  دستگیر کند .


 اخبار  حوادث  -  خراسان 


ویدیو : دختر جوان برای نجات از دست آدم ربا، در خودرو را باز کرد و بیرون پرید