دختر​ جوان وادار به دزدی از پدرش شد :  اخبار حوادث - دختر​ جوان وادار به دزدی ...




 اخبار حوادث - دختر​ جوان وادار به دزدی از پدرش شد

مرد جوانی که با تهدید به کشتن اعضای خانواده یک دختر تهرانی او را مجبور کرده بود، سکه‌های طلا و ارز پدرش را سرقت کند، از سوی ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش جام جم، چندی پیش مردی با حضوردر شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمــــومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از مرد جوانی به اتهام تهدید دختر جوانش و اخاذی از وی شکایت کرد.

شاکی گفت: مدتی پیش مقادیری ارز خارجی و سکه طلا را خریده و در خانه نگهداری می کردم. یک روز دسته کلیدم گم شد و از همان زمان سرقت سکه و ارزهایم در خانه شروع شد.

وی افزود: به خانواده ام ظنین شده بودم، زیرا در این مدت کسی به خانه مان رفت و آمد نمی کرد و کسی نمی دانست طلا و سکه ها را در خانه نگهداری می کنم.

شاکی اضافه کرد: در شرایط بد روحی قرار داشتم که یکی از دخترانم گفت به زور و تهدید از سوی مرد جوانی که پیش از این با او دوست بوده، سکه و ارزهای خارجی را سرقت کرده و آنها را در اختیار این فرد قرار داده، اما این مرد به تهدیدهایش ادامه داده و هر روز از او پول و طلا می خواهد.

در پی این شکایت با دستور بازپرس نقابی تحقیقات در این باره آغاز و دختر مرد شاکی به پایگاه دوم پلیس آگاهی احضار شد.

دختر جوان با اشاره به دزدی از پدرش گفت: چندی پیش با مرد جوانی آشنا شدم، اما پس از مدتی متوجه شدم او صلاحیت لازم برای ازدواج با مرا ندارد، از وی خواستم مرا ترک کند، اما او حاضر به این کار نبود.

وی افزود: یک روز این مرد با من تماس گرفت و خواست برای قطع ارتباط به او پول و مقداری طلا بدهم. از ترس این که خانواده ام پی به ارتباط من ببرند، تصمیم گرفتم خواسته مرد اخاذ را پذیرفتم.

وی اضافه کرد: با سرقت دسته کلید پدرم، مقادیری ارز و سکه از خانه برداشتم و در یکی از بوستان ها به مرد جوان تحویل دادم و از او خواستم دیگر مزاحم من نشود. اما این آغاز ماجرا بود. مرد اخاذ علاوه بر ادامه مزاحمت ها مرا تهدید کرد و خواست، سکه طلا و ارزهای بیشتری را به وی تحویل دهم در غیر این صورت اعضای خانواده ام را خواهد کشت و به صورتم اسید خواهد پاشید.

دختر جوان یادآور شد: از ترس این که به خانواده ام آسیبی نرساند، بناچار شروع به دزدیدن اموال پدرم کردم و آن را مخفیانه به مرد جوان تحویل می دادم اما این کار ها نیز باعث نشد او دست ازادامه اخاذی هایش بردارد.

وی ادامه داد: بابت کارهایی که انجام داده بودم، عذاب می کشیدم و می ترسیدم خانواده ام َآسیب ببینند. بنابراین موضوع را به پدرم اطلاع دادم.

با جمع بندی اطلاعات و چهره نگاری رایانه ای از متهم فراری، جستجو برای دستگیری متهم اخاذ آغاز شد تا این که دو روز پیش وی در یکی از محله های تهران شناسایی و دستگیر شد.

متهم با انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، در بازجویی اولیه اظهارات متناقضی را بیان و ادعا کرد دختر جوان را نمی شناسد و از او اخاذی نکرده است. با احضار دختر جوان، به مرکز پلیس و مواجهه حضوری متهم به تهدید دختر جوان به قصد اخاذی از او اعتراف کرد و گفت: پس از پایان ارتباط با این دختر جوان با توجه به این که می دانستم خانواده اش وضع مالی خوبی دارند، تصمیم گرفتم با تهدید به کشتن اعضای خانواده اش از او اخاذی کنم.

مرد اخاذ اضافه کرد: تصمیم به اخاذی بیشتر داشتم که دستگیر شدم و با فروش سکه و دلارها ابتدا یک دستگاه خودرو خریدم و بخشی از آن را هم خرج سفر و خوشگذرانی با دوستانم کردم.در حالی که تحقیقات از متهم ادامه داشت، ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می داد، وی یک دختر جوان را نیز به بهانه این که مادرش بیمار است و برای هزینه درمان او پول کم دارد، فریب داده و از این دختر جوان 25 میلیون تومان پول گرفته و بی آن که آن را بپردازد، متواری شده است.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم از سوی بازپرس نقابی، در شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، تحقیقات تکمیلی برای شناسایی مالباختگان احتمالی دیگر ادامه دارد.
  اخبار حوادث - جام جم


ویدیو : دختر​ جوان وادار به دزدی از پدرش شد