دختری به جرم شباهت به یک خواننده پاپ از مدرسه اخراج شد!*سند و تصویر : دختری ...



دختری به جرم شباهت به یک خواننده پاپ از مدرسه اخراج شد!*سند و تصویر

یک دانش آموز دختر به دلیل اینکه رنگ موهایش را قرمز روشن کرده بود تا شبیه 'ریحانا' (خواننده جنجالی پاپ) شود از طرف مدرسه تعلیق شد.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، به نقل از روزنامه دیلی میل؛ یک دانش آموز دختر به دلیل اینکه رنگ موهایش را قرمز روشن کرده بود تا شبیه "ریحانا" (خواننده جنجالی پاپ) شود از طرف مدرسه تعلیق شد.

"تری بانکرافت" 15 ساله، تصمیم گرفت تا رنگ موهای خود را تغییر دهد ولی نمی دانست رنگی که به کار برده یک رنگ دائمی و پایدار می باشد و نمی تواند آن را دوباره به حالت اول برگرداند.

او بعد از تعطیلات "عید پاک" با همان حالت وارد مدرسه شد ولی مسئولین با دیدن این منظره عصبانی شدند و او را به مدت یک هفته از آمدن به مدرسه محروم کردند.

مادر او به مسئولین مدرسه گفت: "من او را پیش آرایشگر بردم تا رنگ موهایش را به حالت اول باز گردانم ولی به من گفته شد که این کار 80 یورو خرج دارد، من سرپرست 3 بچه هستم و وضعیت مالی خوبی ندارم و استطاعت انجام این کار را ندارم."

این دختر یک شاگرد نمونه است و الان وسط امتحاناتش قرار دارد و تا به حال اینقدر ناراحت نبوده و به مشکل بر نخورده بود.

 

مدیر مدرسه گفته است: "او باید در کنار سایر دانش آموزان بد ذات قرار گیرد و اجازه استفاده از کلاس درس را ندارد و باید از همکلاسی های خود جدا نگاه داشته شود و حتی برای نهار خوردن در رستوران مدرسه باید اسکورت شود."

 

مادر وی در حالی که مضطرب بود گفت: "این تنبیه سنگین بر روحیه و در نتیجه بر نمرات او تاثیر بسیار بدی گذاشته است."

"تری" گفت که از انجام این کار پشیمان است و فقط این کار را به دلیل شبیه شدن به هنرمند مورد علاقه اش در موسیقی پاپ انجام داده و قصدش این نبوده که اینقدر موهایش رنگ قرمز روشن به خود بگیرند.

مدیر مدرسه علت این کار را به دلیل بالا بردن میزان انضباط و استاندارد های پرورشی عنوان کرد./جام نیوز


شوخی معلم با دانش آموز اصفهانی درباره اخراج از مدرسه فیلم , شوخی معلم با دانش آموز اصفهانی درباره اخراج از مدرسه , نوابغی که از مدرسه اخراج شدند

 

رضا صادقی خواننده پاپ کشور در حال خواندن قرآن سر صف مدرسه , تصویر کیفیت دار دختری با 2 معده , مدرسه


ویدیو : دختری به جرم شباهت به یک خواننده پاپ از مدرسه اخراج شد!*سند و تصویر