دختران معجزه با آناهیتا افشار : فیلم تلویزیونی «دختران معجزه» به کارگردانی ...


فیلم تلویزیونی «دختران معجزه» به کارگردانی شبنم عرفی نژاد هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته هفته آینده در تهران و در یک خانه مقابل دوربین خواهد رفت. بانی فیلم: فیلم تلویزیونی «دختران معجزه» به کارگردانی شبنم عرفی نژاد هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته هفته آینده در تهران و در یک خانه مقابل دوربین خواهد رفت.

ضمن اینکه قسمت هایی از کار نیز در شمال کشور در شهر رودبار انجام می شود. گروه در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند و آناهیتا افشار تنها بازیگری است که به تازگی برای حضور در این تله فیلم قرارداد بسته است.

افشار پیش از این در مجموعه های «سه در چهار»، «رستگاران»، «زیر هشت» و تله فیلم «همسایه ها» و... ایفای نقش کرده است. به گفته عرفی نژاد تا اواخر هفته جاری لیست بازیگران پروژه تکمیل خواهد شد و تاکنون حتی با چند بازیگر دیگر نیز توافقات اولیه انجام شده است.

«دختران معجزه» داستان دو دختر جوان را روایت می کند که از وضع مالی خوبی برخوردار هستند. پدر آنها که یک کارخانه زیتون در شمال کشور دارد طی اتفاقاتی که برای دخترانش رخ می دهد تصمیم می گیرد که... .

عرفی نژاد پیش از این ساخت فیلم های تلویزیونی «پشت در خبری نیست»، «فرزند چهارم» و... را در کارنامه خود داشته است. مسعود ردایی تهیه کنندگی این تله فیلم را برعهده دارد و سایر عواملی که تاکنون حضورشان قطعی شده عبارتند از: نویسنده: نیلوفر محلوجی، طراح صحنه و لباس: منصوره قاضی دوست.


ویدیو : دختران معجزه با آناهیتا افشار