دختران "رعد و برق" (+تصاویر) : آکادمی نیروی هوایی در "ریازان" روسیه اولین گروه ...



آکادمی نیروی هوایی در "ریازان" روسیه اولین گروه از دختران روس هستند که آموزش های ویژه نظامی می بینند تا عضو واحد نیروهای هوابرد روسیه موسوم به "رعد و برق" شوند.

در آکادمی نیروی هوایی در "ریازان" روسیه اولین گروه از دختران روس آموزش های ویژه نظامی می بینند تا عضو واحد نیروهای هوابرد روسیه موسوم به "رعد و برق" شوند.

به گزارش فرادید، در این آکادمی نظامی سال گذشته 16 دختر روس پس از انتخاب، مراحل آموزش نظامی را آغاز کردند. پیش از این نیز برای نخستین بار یک زن در تاریخ روسیه توانسته بود به سمت فرماندهی واحدهای هوابرد منصوب شود.

در این آکادمی دختران داوطلب مانند مردان مهارت های سخت رزم انفرادی را می آموزند و هیچ تخفیفی برای آنها وجود ندارد؛ در این میان تیراندازی یکی از مهمترین مهارت ها است. 

پذیرش دانشجویان دختر در آکادمی نیروی هوایی روسیه پس از آن صورت گرفت که از سال 2013 میلادی وزارت دفاع این کشور اعلام کرد مایل است زنان بیشتری به عضویت در ارتش این کشور درآیند. روسیه طی پنج سال تعدیل نیرو شمار زیادی از زنان نظامی را از ارتش این کشور کنار گذاشته بود. بر این اساس اکنون حدود 11 هزار زن به صورت پیمانی در نیروهای مسلح این کشور خدمت می‌کنند که پنج سال پیش این میزان برابر با 30 هزار نفر بوده است. به مناسبت هشتم مارس و روز زن خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی مصور دختران فارغ التحصیل این آکادمی را معرفی کرده است. 

 

تصاویر دختران 20ساله , تصاویر روز جشن بلوغ دختران در ژاپن , تصاویر دختران مصنوعی

 

صف دختران برای دیدن احسان علیخانی تصاویر , تصاویر دختران بدنساز ایرانی , تصاویر دختران والیبال ایران

 

تصاویر ازدواج زوری دختران فقیر , تصاویر زیبا , تصاویر

 

تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما , تصاویر عاشقانه , تصاویر خنده دار

 

دختران ترامپ , تصاویر محرم , کاهش حجم تصاویر

 

دختران حوا , دختران زیبا , تصاویر سه بعدی

 

دختران ایرانی , تصاویر شیشه ای اسم شما , دختران فراری

 

لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , سریال دختران حوا , دختران

 

آموزش ساخت تصاویر متحرک gif با فتوشاپ cs6 , دستگیری بازیگر مشهور در هواپیما تصاویر , تصاویر جشن حافظ

 

اخبار گوناگون - فرادید


ویدیو : دختران "رعد و برق" (+تصاویر)