دایی: راجع به قهرمانی صحبت‌ها را کرده‌ام : سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش با ...


سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش با توجه به نتایج دیدارهای پنج‌شنبه نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز بازی با صبای قم دارد. ایسنا: علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صبای قم از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: مطمئنا این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. به نظرم آنها تاکنون به خوبی نتیجه‌ گرفته‌اند و از بازیکنان جوان و باتجربه‌ای برخوردارند و مطمئنا با وجود عنایتی برنامه‌ریزی می‌کنند. با توجه به شکست فولاد و برد تراکتورسازی احتیاج مبرم به سه امتیاز داریم. کار سختی را داریم و باید زحمت زیادی بکشیم. انشالله بتوانیم یک نتیجه خوب را به دست آوریم.

او در پاسخ به سوالی درباره مصدومان و محرومان تیمش در این بازی اظهار کرد: محروم و مصدومی نداریم و تمام بازیکنانمان هستند و تنها عباس‌زاده به این بازی نمی‌رسد و باقی بازیکنان آماده هستند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره ماجراهای قهرمانی و پرسپولیس بیان کرد: صحبت‌ها را کرده‌ایم و لزومی نمی‌بینم راجع به آن صحبت کنیم. فکر و ذکرم بازی فرداست و به این مسائل دیگر فکر نمی‌کنم.

دایی در پایان بازهم درباره بازی صحبت کرد و تصریح کرد: ما شناختی خوبی از صبا داریم و تمرینات را بر اساس ضعف و قوت آنها برنامه‌ریزی کردیم. صبایی‌ها بیشتر از ما گل زده‌اند و خط حمله خطرناکی دارند. آنها البته در دفاع مشکلاتی دارند و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از ضعف آنها برنده بیرون بیاییم.


ویدیو : دایی: راجع به قهرمانی صحبت‌ها را کرده‌ام