دایی با گلوله خواهر زاده اش را كشت :     زن جوان وقتی بعد از درگیری با شوهرش ...



 

احد عظیم زاده پدر زن علی دایی , خواهر زاده ی فرهاد مجیدی , نوری زاده دایی و باجناق علی علیپور

 

زن جوان وقتی بعد از درگیری با شوهرش به خانه پدرش رفت، تصور نمی كرد تا ساعتی دیگر برادر شوهرش با اسلحه پدرش به قتل برسد.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، شامگاه ۱۵ اسفند سال گذشته، مأموران پلیس شهرستان قیامدشت، از طریق مركز فوریت های پلیس، از وقوع یك درگیری منجر به قتل در یكی از مناطق این شهرستان باخبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند كه در جریان یك درگیری خانوادگی، جوانی به نام سعید با اصابت گلوله اسلحه از سوی دایی خود به قتل رسیده است.

ماجرای منجر به قتل این بوده است كه دختر متهم همسر برادر مقتول بوده كه شب حادثه بعد از بروز اختلاف به خانه پدرش رفته و همین موضوع منجر به درگیری چندباره و مرگبار شده است.

متهم به قتل به نام نادر، به سرعت شناسایی و دستگیر شد و در اولین مرحله تحقیقات به ارتكاب قتل خواهرزاده خود اعتراف كرد.قرار مجرمیت متهم از سوی دادسرای جنایی صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱۳ دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد.

صبح امروز جلسه محاكمه به ریاست قاضی محمد سلطان همت یار برگزار شد. ذبیح زاده، نماینده دادستان با اشاره مدارك موجود در پرونده بزه انتسابی به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات وی شد. اولیای دم نیز خواسته خود را قصاص متهم عنوان كردند.

در ادامه جلسه، متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینكه اتهام را قبول دارد، گفت: شب حادثه بعد از اینكه دخترم به حالت قهر به خانه آمد، با پسرانم برای درگیری به دامداری محل كار پدر مقتول رفتیم و بعد از درگیری به خانه برگشتیم.

وی افزود: ساعتی بعد، مقتول به همراه افرادی از اقوامش با چاقو و قمه به خانه ما آمدند. ترسیده بودم و با اسلحه ای كه داشتم چند تیر شلیك كردم كه یكی از آن ها به خواهرزاده ام اصابت كرد.

متهم در حالی از احتمال كمانه كردن گلوله سخن می گفت كه نظریه پزشكی قانونی با توجه به عبور گلوله از یك سو و خروج از سوی دیگر بدن مقتول، این احتمال را رد كرده است.

در نهایت بعد از اظهارات پشیمانی متهم در بیان آخرین دفاعیات خود، قاضی همتیار ختم جلسه را اعلام و صدور حكم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موكول كرد.... / خبرگزارى فارس


ویدیو : دایی با گلوله خواهر زاده اش را كشت