دایی: باید با دو گل استقلال را می‌بردیم : سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش باید ...


سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش باید با دو گل استقلال را شکست می‌داد. ایسنا: سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش باید با دو گل استقلال را شکست می‌داد.

 علی دایی در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر استقلال درباره این دیدار گفت: نیمه اول کیفیت لازمه را نداشت و فرصت‌های کمی را دو تیم به دست آوردند اما در نیمه دوم ما سرتر بازی کردیم و توانستیم با خودباوری مالکیت بازی را در اختیار بگیریم. ما می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم اما بازی مساوی شد. به راحتی می‌توانستیم دو گل بزنیم. استقلال موقعیت‌های چندانی نداشت و اکثر بازی در دستان ما بود.

او در پاسخ به دلیل عصبی بودن بازیکنانش در این دیدار بیان کرد: وقتی داور به بازیکنان کارت می‌دهد بازیکنان محتاط می‌شوند. به نظرم در بسیاری از موارد داور باید کارت می‌داد و در چند مورد می‌شد کارت ندهد. بازیکنان ما در چند مورد کارت الکی گرفتند و البته من رویم نمی‌شود که بگویم میثم حسینی در رختکن چه به ما گفت. او جمله‌ای را به زبان آورد که داور دیدار آن را به او گفته است. ما که قاضی میدان نیستیم ما به بازیکنان سپرده بودیم که به داور توهین و بی‌احترامی نکنند و کار خودشان را انجم دهند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا این دیدار بر خلاف وعده‌ها چندان هجومی نبود، اظهار کرد: متاسفانه ما این بازی را بیش از اندازه حساس می‌کنیم و کار فنی دو تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهیم. برای داشتن مطلب در روزنامه و خبرگزاری به هر عنوانی مصاحبه می‌گیریم و به سراغ هر کسی می‌رویم. هیچ جای دنیا این گونه به داربی حساسیت نمی‌دهند. خود شما رسانه‌ای‌ها هم تا حدی مقصرید. ما به هیچ عنوان دنبال تساوی در این دیدار نبودیم. دهنوی را بیرون کشیدم و نوروزی را به میدان آوردم تا بازی را ببریم ولی خواست خدا این بود که این بازی مساوی شود.

وی افزود: ما می خواستیم روی زمین بازی کنیم اما شما ببینید این همه خطا اتفاق افتاد و داور چند کارت زرد داده است. خلعتبری را بدون توپ زدند اما داور کارت نداد و آن بازیکن اخلاق شد. بدون توپ عین آب خوردن خلعتبری را زد چرا کارت زرد به او نداد. شاید کارت او می‌توانست قرمز باشد اما از این مسائل به راحتی گذشتیم. در بازی با فولاد خیلی از خطاهای آن‌ها می‌توانست کارت داشته باشد که داور کارت نداد. در برنامه 90 هم تنها خطای در 18 قدم نشان داده می‌شود. فیلم بازی را ببینید و بگویید ما آیا مستحق این همه کارت بودیم. مطمئن باشید اگر بازی مساوی شود خیال داور راحت است. ما هر زمان خواستیم حمله کنیم یک خطا رویمان شد. مگر می‌شود 6 کارت در یک بازی داده شود؟

دایی ادامه داد: کجای دنیا با کارت بازی را اداره می‌کنند؟ شما صحنه‌های خطا را یک بار دیگر ببینید و خطای دو تیم را با هم مقایسه کنید. خیلی‌ها خوشحالند که این دیدار مساوی شده است اما من ناراحتم. ما برای گلزنی به میدان رفته بودیم.

دایی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان دو تیم در این دیدار استرس داشتند، گفت: در داربی‌ها این مسائل وجود دارد. خیلی از بازیکنان ما اولین داربی‌شان بود که تجربه می‌کردند. مطمئنا این مسائل به بازیکن فشار می‌آورد. در هفته هفتم – هشتم آن‌ها به خوبی به تیم اضافه نشدند و این قضیه به آن‌ها فشار زیادی وارد می‌کند و دچار استرس می‌شوند. اعتقاد دارم ما در نیمه دوم به مراتب بهتر از استقلال بودیم. مطمئنم که می‌توانستیم بازی را ببریم.

او در ادامه افزود: خلعتبری در این دیدار روند مثبتی داشت و مطمئنا از او می‌توانیم در بازی‌های بعدی بیشتر استفاده کنیم. در مجموع از روند کاری او راضی هستم.


ویدیو : دایی: باید با دو گل استقلال را می‌بردیم