دایی: باج نمی دهیم : سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: از بازی فردا به بعد به ...


سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: از بازی فردا به بعد به هیچ تیمی چه در داخل و چه خارج از خانه باج نمی‌دهیم. خبرگزاری فارس: علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت: فکر می‌کنم اگر در مورد این تیم زیاد حرف نزنیم خوب است. آنها تیم اولی جدول هستند و مربی خوبی هم دارند که در صبای قم هم کار کرده است. ارادت خاصی به عبدالله ویسی دارم که تیم خیلی خوبی ساخته است.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که به آن‌ها قائلیم و با فراموش کردن چند نتیجه قبلی برای برد به میدان می‌رویم. مطمئنا این بازی برای ما خیلی حساس و جذاب می‌تواند باشد. فقط حمله می‌کنیم تا سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی صبای قم تاکید کرد: در این بازی فقط برد می‌کنیم. به حق پنج تن از فردا نتایج خوبمان آغاز می‌شود و در آخر فصل شاهد یک رتبه خوب از صبا خواهیم بود.

دایی با اشاره به دو هفته قبلی عنوان کرد: بعد از نتایج بدی که گرفتیم در چند روز گذشته خوب تمرین کردیم و بچه‌ها از لحاظ تاکتیکی و همدلی به شرایط خوبی رسید‌ه‌اند. مطمئنا به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه.

وی ادامه داد: در 10 بازی آینده هر مسابقه برای ما حکم فینال دارد و از فردا بردی هایمان آغاز خواهد شد.

دایی در مورد استفاده از بازیکنان جوان مانند بهادری عنوان کرد: شرایطی پیش آمده بود که به خاطر در اختیار نداشتن 5 بازیکن اصلی به سایر نفرات میدان دادیم و خوشبختانه خیلی هم خوب کار کردم. آن‌ها می‌توانند به تیم ما کمک کنند و هر زمانی که احساس کنیم از جوانان استفاده می‌کنیم.

سرمربی صبای قم تاکید کرد: بازیکن باید به دنبال شانس و فرصت باشد و بتواند از آن استفاده کند. از بهادری در گوشه راست استفاده کردیم که هیچ وقت آنجا بازی نکرده بود اما خیلی خوب کار کرد و ما را به آینده امیدوار کرد.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: سامان آقازمانی به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و جلال علی محمدی هم تنها مصدوممان است.

دایی در پایان تاکید کرد با همدلی و همبستگی که ایجاد شده به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم و در مورد ضربات آخر هم تمریناتی را داشته‌ایم و سعی می‌کنیم در 10 بازی آینده اشتباهات قبلی را تکرار نکنیم.


ویدیو : دایی: باج نمی دهیم