داور جنجالی بازی ایران و آرژانتین حمله ایرانی ها به اینستاگرام و فیسبوکش را کتاب می کند :



آشنایی با ویلیامز داور جنجالی بازی ازبکستان و ایران , داور بازی ایران و آرژانتین , بازی ایران آرژانتین

بیش از یک سال از بازی ایران و آرژانتین در جام‌ جهانی‌ 2014 می‌گذرد؛ دیداری که هنوز هم خیلی‌ها معتقدند حق ایران در آن شکست نبود.

در آن مسابقه حساس كه مسی و دوستانش 90 دقیقه هرچه زدند به در بسته خورد (مسی در دقیقه 92 با یك شوت دیدنی دروازه حقیقی را باز كرد) داور صربستانی در اشتباهی فاحش خطای مسلم مدافع آرژانتین روی اشكان دژاگه، مهاجم تیم ‌ملی كشورمان را در محوطه جریمه اعلام نكرد و به عقیده كارشناسان یك ضربه پنالتی را از ایران گرفت. او همچنین در چندین مورد با قرار گرفتن در مسیر توپ مانع ارسال پاس‌های بازیكنان ایران شد.

آن زمان فدراسیون فوتبال كشورمان در نامه‌ای رسمی به قضاوت داور بازی واكنش نشان داد و با كمك سفارت ایران در برزیل شكایتی را تنظیم و به فیفا ارسال كرد. حرف هم این بود كه این داور صربستانی حق یك ملت را ضایع كرده است.

اما دقایقی پس از اینكه آرژانتین - ایران را شكست داد بعضی از كاربران شبكه‌های اجتماعی به صفحات شخصی مازیچ حمله كرده و انواع و اقسام توهین‌ها را نثار قاضی این میدان كردند. در كمتر از چند ساعت صفحات او پر شده بود از پیام‌های ایرانی‌ها؛ پیام‌هایی كه حاوی مطالب خوبی نبود و بیشتر فحش و ناسزا بود.

با گذشت بیش از یك سال از این اتفاق مازیچ اما قرار است تمام توهین‌هایی كه به او شده است را در قالب یك كتاب بنویسد و منتشر كند!

ماجرا از جایی شروع شد كه شاهمیری داور بین‌المللی والیبال ایران به صربستان سفر می‌كند. در این سفر او به صورت اتفاقی داور بازی ایران و آرژانتین را در سالن ملاقات می‌كند كه مازیچ وقتی می‌فهمد شاهمیری ایرانی است از او چند سؤال می‌كند. شما مدرسه دارید؟ دبیرستان دارید؟ دانشگاه دارید؟

وقتی او پاسخ مثبت شاهمیری را می‌شنود دیگر چیزی نمی‌گوید و دوباره فردا سؤال‌های جدیدی را از داور ایرانی می‌كند و می‌گوید: «شما فرهنگ دارید؟ ادب دارید؟» او باز هم وقتی با این پاسخ شاهمیری روبه‌رو می‌شود برگه‌هایی به قطر تقریبی 30 سانتی‌متر را نشان شاهمیری می‌دهد و به او می‌گوید: «تمام این برگه‌ها توهین‌هایی است كه ایرانی‌ها به من در صفحات مجازی مختلف كرده‌اند.

 

من دادم این برگه‌ها را برایم ترجمه كرده‌اند. متأسفانه خیلی از آنها توهین به من و خانواده‌ام است. همه این برگه‌ها را نگه داشته‌ام تا پس از دوران حرفه‌ای و زمانی كه بازنشسته شدم این توهین‌ها را در قالب یك كتاب منتشر كنم!»

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو : داور جنجالی بازی ایران و آرژانتین حمله ایرانی ها به اینستاگرام و فیسبوکش را کتاب می کند