دانلود برنامه GO Power Master برای اندروید : Power Master محبوب ترین و بهترین ...


Power Master محبوب ترین و بهترین برنامه مدیریت بر مصرف باتری برای اندرویدی می باشد که شاهکار دیگری از گروه Go می باشد و تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار از مارکت اندروید دریافت شده است و با آن قادر خواهید بود مصرف باتری اسمارت فون خود را کاهش دهید.



پادشا :
GO Power Master محبوب ترین و بهترین برنامه مدیریت بر مصرف باتری برای اندرویدی می باشد که شاهکار دیگری از گروه برنامه نویسی Go می باشد و تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار از مارکت اندروید دریافت شده است و با آن قادر خواهید بود مصرف باتری اسمارت فون خود را کاهش دهید.

نرم افزار فوق با تنظیم روشنایی صفحه نمایش، مدیریت شبکه وای فای، بلوتوث، برنامه های کاربردی و سایر مولفه هایی که باعث تخلیه باتری می شوند، نیروی باتری را ذخیره می کند و باتری شما را بهینه می سازد.

برخی از ویژگی ها:
* دارا بودن حالت های مختلفی برای صرفه جویی در باتری
* دارا بودن ویجت در دو سایز مختلف
* دارا بودن انواع تم ها برای نوار اطلاع رسانی و ویدجت
* نمایش جزئیات باتری
* امکان سفارشی سازی زنگ کم شدن مصرف باتری

دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید , دانلود برنامه برای اندروید , دانلود برنامه ریکاوری برای اندروید  دانلود برنامه vivavideo برای اندروید , دانلود برنامه کیو ار کد برای اندروید , دانلود برنامه insta face برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود برنامه بلوا بتکس اندروید برای کامپیوتر , دانلود برنامه کاربردی جعبه ابزار برای اندروید , دانلود برنامه apus launcher برای اندروید


ویدیو : دانلود برنامه GO Power Master برای اندروید