دانلود برنامه Cardiograph برای اندروید : Cardiograph نرم افزار ثبت ضربان قلب ...


Cardiograph نرم افزار ثبت ضربان قلب برای اندروید است که به شما با استفاده از دوربین گوشی و قرار دادن انگشتتان روی لنز پس گذر زمان کوتاهی میزان ضربان قلب تا را از ساده ترین روش و بدون وسیله های خارجی را برایتان ثبت می کند.



پادشا :
قلب ما انسان ها یکی از مهمترین اعضای داخلی بدنمان می باشد. تا حالا به این موضوع فکر کردید که چطور بدون رفتن به دکتر از وضعیت جانبی قلب خود اطمینان حاصل کنید؟ راه حل این موضوع را ما امروز به شما معرفی می کنیم. نرم افزاری که بیش از 50 میلیون کاربر از آن استفاده کرده و بی شک کاربردی ترین نرم افزار در این زمینه است. نام این برنامه Cardiograph می باشد.

Cardiograph نرم افزار ثبت ضربان قلب برای اندروید است که به شما با استفاده از دوربین گوشی و قرار دادن انگشتتان روی لنز پس گذر زمان کوتاهی میزان ضربان قلب تا را از ساده ترین روش و بدون وسیله های خارجی را برایتان ثبت می کند. اپلیکیشن Cardiograph با کسب امتیاز 3.9 از 5.0 در مارکت گوگل در مقایسه با دیگر برنامه ها از محبوبیت  بهتری برخوردار است.

توجه: لزوم استفاده در محیطی روشن (یا محیطی با منبع نور مصنوعی بالا و یا نور شدید آفتاب) به درست کار کردن نرم افزار Cardiograph کمک می کند و به خاطر داشته باشید که در حال استفاده از تکان های بی مورد و اضافی جلوگیری کرده چرا که در نتایج تاثیر منفی خواهد داشت.

ویژگی ها:
- هر نتیجه به عمل آمده پس از ثبت ذخیره می شود و از آن می توانید در طول زمان به عنوان یک نتیجه حفظ کرد
- امکان ایجاد پروفیل های مجزا برای اشخاص و آشنایانتان برای ثبت جداگانه نتایج به مانند یک پروفایل های شخصی با ذکر تاریخ
- طراحی ساده و شیک مطابق دستگاه های حقیقی نمایش ضربان قلب
- امکان فعال کردن صدا در نرم افزار
- نمایش دقیق ضربان با ارائه نمودار
- دفترچه آموزش کار با اپلیکیشن
- نسخه کاملا رایگان
- پشتیبانی کامل از تبلت ها و اسمارت فون هایی با ابعاد مختلف

دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید , دانلود برنامه برای اندروید , دانلود برنامه ریکاوری برای اندروید  دانلود برنامه vivavideo برای اندروید , دانلود برنامه کیو ار کد برای اندروید , دانلود برنامه insta face برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود برنامه بلوا بتکس اندروید برای کامپیوتر , دانلود برنامه کاربردی جعبه ابزار برای اندروید , دانلود برنامه apus launcher برای اندروید


ویدیو : دانلود برنامه Cardiograph برای اندروید